Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dimic Igor
További közreműködők: Furcsa Dr. Laura
Szabó Kristóf
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:előítélet(ek)
fogyasztói magatartás
nemi diszkrimináció
reklám
szépségipar
sztereotípia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47238
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom fő témája a sztereotípiák bemutatása éshatásai a szépségipari reklámokban női szemszögből nézve. Kutatásomban arravagyok kíváncsi, hogy a reklámokban előforduló beskatulyázás, a tipikus nőikarakterek felhasználása újra és újra képes-e átformálni a nők önértékelését éskésztetését arra, hogy megvásárolják ezeket a termékeket.A sztereotípiákalkalmazása ezekben a reklámokban kialakíthat egy torz világnézetet bennünk,ami képes lehet elhitetni a nézővel, hogy a reklámban történtek valós értékeketszimbolizálnak. Kutatásom központjában a szépségipari reklámokra helyezkednek,fókuszban a reklámokban feltűnő női jellemek negatív hatásai a fogyasztóratekintve