A televíziózás relevanciájának vizsgálata a streaming szolgáltatások világában
Elmentve itt :
Szerző: | Kiss-Gremsperger Dániel |
---|---|
További közreműködők: |
Németh Gabriella
Pólya Dr. Éva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fomo generációs marketing OTT streaming tartalommarketing televízió Z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47240 |
Hasonló tételek
Ügyfélkezelés a streaming szolgáltatások világában
: Barkóczi Lili
: Barkóczi Lili
A zene streaming szolgáltatások használatának vizsgálata Magyarországon
: Kovács Bence
: Kovács Bence
A vállalatok által kínált oktatási tevékenységek relevanciájának vizsgálata a Deloitte példáján keresztül
: Papp Dorina
: Papp Dorina
Fogyasztói élmény fejlesztése digitális streaming szolgáltatások esetén
: Turai Barbara Szilvia
: Turai Barbara Szilvia
Az online zenei streaming szolgáltatások térhódítása a zeneiparban
: Saryeddine Zena
: Saryeddine Zena
A televíziózás jövőjének lehetséges forgatókönyvei
: Mikes Anita Lilla
: Mikes Anita Lilla
A digitális zene elterjedése és a streaming szolgáltatások térnyerése
: Ruttner Tamara
: Ruttner Tamara
A mozi mint szolgáltatás. Moziélmény vagy streaming szolgáltatások otthonról.
: Hegedűs Dóra
: Hegedűs Dóra
Médiatartalom fogyasztási szokások, Netflix és egyéb streaming szolgáltatások térhódítása
: Tokai Kristóf
: Tokai Kristóf
A televíziózás hatása az óvodáskorú gyermekekre
: Cseke Dorina
: Cseke Dorina
Kereskedelmi televíziózás Magyarországon A SuperTV2 kereskedelmi és kommunikációs stratégiájának kritikai elemzése
: Balassa Eszter
Megjelent: (2014)
: Balassa Eszter
Megjelent: (2014)
A Sportriporteri attitűd változása a televíziózás korában
: Szűcs Levente Ákos
: Szűcs Levente Ákos
A Magyarországi mozik piaci pozíciójának elemzése a streaming szolgáltatások térnyerése mellett
: Sebesi Bence Zoltán
: Sebesi Bence Zoltán
Közszolgálati televíziózás az Egyesült Királyságban és Magyarországon
: Szabó Laura Ildikó
: Szabó Laura Ildikó
A digitalizációs médiaforradalom kérdései a digitális televíziózás mentén
: Tóth Róbert Ákos
: Tóth Róbert Ákos
„HÁT, AKKOR ÍGY KELL ÉLNÜNK” - A médiahasználat szociális reprezentációinak vizsgálata a magyar televíziózás történetében
: Kiss Richárd János
: Kiss Richárd János
A zeneipar helyzete és a zenei streaming szolgáltatások hatása az illegális letöltésekre
: Szilágyi Viktor
: Szilágyi Viktor
Streaming szolgáltatások és tartalomszolgáltatás hatása a hagyományos televíziós iparra a 21. században Magyarországon
: Czippán Máté Krisztián
: Czippán Máté Krisztián
IT biztonság megvalósítása az elektronikus banki szolgáltatások világában
: Hajnal Vanessza
: Hajnal Vanessza
A digitális televíziózás fejlődése és helyzete Magyarországon és Európában
: Varga Csaba
: Varga Csaba
Az Y és Z generáció audiovizuális OTT/streaming szolgáltatások fogyasztásának jellemzője és változása
: Csoma Márk Zoltán
: Csoma Márk Zoltán
A kereskedelmi televíziózás és a műsorok evolúciója kezdetektől a jelenig és a jövő kihívásai
: Jávori Gergő
: Jávori Gergő
A streaming szolgáltatók kommunikációja
: Keményfi Bence
: Keményfi Bence
A streaming szolgáltatások hatása a hagyományos tévénézésre és a Netflix vezető szerepe a SVOD piacon
: Sallói Dorina
: Sallói Dorina
A televíziózás átalakulása az idők során, különös tekintettel a valóságshow-műsorokra
: Tóth Daniella
: Tóth Daniella
Hogy veszik át a streaming szolgáltatók a TV szerepét, avagy a streaming felemelkedése
: Pogonyi Patrik
: Pogonyi Patrik
Ügyfélélmény a streaming szolgáltatók piacán
: Tóth Ákos
: Tóth Ákos
Marketingkommunikációs megoldások a streaming piacon.
: Válóczi Réka
: Válóczi Réka
Közszolgálati és kereskedelmi televíziózás Magyarországon, a TV2 és az RTL Klub harca a nézők megszerzéséért
: Kiss Gábor
: Kiss Gábor
Az online streaming szolgáltatók piaca
: Vas Virág
: Vas Virág
A hagyományos marketingkommunikációs csatornák és a streaming szolgáltatások harca, a megváltozott fogyasztói magatartás és a marketing tükrében
: Boda Krisztina
: Boda Krisztina
A sportközvetítések jövője a streaming elterjedésével
: Major Gergely
: Major Gergely
Nord Stream 2 A perspective of political and economic aspects in German and Russian Energy relations
: Ganbaatar Ganchimeg
: Ganbaatar Ganchimeg
Új trendek és személyre szabott szolgáltatások a budapesti boutique szállodák világában
: Rákos Ádám
: Rákos Ádám
A streaming szolgáltatók fogyasztói magatartásának vizsgálata a Z generáció körében
: Hídvégi Alexa
: Hídvégi Alexa
Gamer streaming videók üzleti célú felhasználása
: Szandrusic Alexandra
: Szandrusic Alexandra
Közösségi médiában folytatott marketing tevékenységek vizsgálata a KKV szektorban szeszesital webshopokon keresztül bemutatva
: Kiss-Gremsperger Dániel
: Kiss-Gremsperger Dániel
Hot streams of success A qualitative study on how Széchenyi Thermal Bath's marketing strategy improved performance
: Kovács Flóra Rozália
: Kovács Flóra Rozália
Nord Stream 2 pipeline project future impact on the European Union
: Ferzalieva Anna
: Ferzalieva Anna
A Disney+, mint feltörekvő streaming szolgáltatás hazánkban
: Bőr Péter Ákos
: Bőr Péter Ákos
Hasonló tételek
-
Ügyfélkezelés a streaming szolgáltatások világában
: Barkóczi Lili -
A zene streaming szolgáltatások használatának vizsgálata Magyarországon
: Kovács Bence -
A vállalatok által kínált oktatási tevékenységek relevanciájának vizsgálata a Deloitte példáján keresztül
: Papp Dorina -
Fogyasztói élmény fejlesztése digitális streaming szolgáltatások esetén
: Turai Barbara Szilvia -
Az online zenei streaming szolgáltatások térhódítása a zeneiparban
: Saryeddine Zena