Szállodai backoffice tevékenységek és a Museum Hotel Budapest elemzése marketing szemszögből

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Markovics Tamás
Other Authors: Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Kulcsszavak:backoffice
marketing mix
SWOT-elemzés
szállodák
Szolgáltatás marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47244
Description
Abstract:A dolgozatomban először a vezetői összefoglaló leírja, hogy miért is ezt a témát választottam, a hipotézist valamint a dolgozat tartalmát röviden. A második fejezetben a szálloda működését segítő cégek kerülnek bemutatásra, név szerint a Next kft. és a Solvatory Kft.. A következő fejezetben a szakmai gyakorlatom helyszínét, a Museum Hotel Budapestet mutatom be és ebben a fejezetben megtalálható a szálloda SWOT és 7P elemzése is. A backoffice kifejtése előtt szó esik a frontoffice-ról is, ugyanis elengedhetetlen része a szolgáltatásnak ugyan úgy mint a háttériroda. Az ötödik fejezet témája a backoffice tevékenységek, azon belül is a szállodai backoffice, továbbá a front- és backoffice kapcsolata. A hatodik fejezetben egy általam végzett kvantitatív kutatás eredményeinek bemutatására kerül sor, ahol is azt vizsgáltam, hogy az emberek mennyire vannak tisztában a backoffice feladataival és mennyire gondolják azt fontosnak a szolgáltatáson belül. Az utolsó fejezetben a dolgozat összegzése olvasható, valamint a témához kapcsolódó javaslatom. A dolgozat végén megtalálható az irodalomjegyzék és a kérdőív melléklete is.