A Netflix kríziskommunikációja

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Göblyös-Lukács Henrietta
További közreműködők: Berta Dr. Péter
Molnár Szilvia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:cancel culture
hírnév
kríziskommunikáció
netflix
streaming
társadalmi mozgalmak
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47247

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg47247
005 20230907142525.0
008 230907suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Göblyös-Lukács Henrietta 
245 1 2 |a A Netflix kríziskommunikációja  |c Göblyös-Lukács Henrietta  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témája, hogy a folyamatos botrányok övezteNetflixnek csökken-e a népszerűsége a többi streaming szolgáltatóvalszemben.Úgy gondolom, a fogyasztók számára fontos, milyenértékeket képviselnek az általuk támogatott szolgáltatók és pozitív szerepüklegyen a társadalmi felelősségvállalásban. Ennek ellenére a Netflix sokszorbotlik bele társadalmilag érzékeny témákba, ami befolyásolhatja a hírnevét ésveszélyeztetheti a szolgáltató vezetői szerepét a streamingpiacon. Első körben háromkiválasztott botrányt elemeztem, milyen szakaszai voltak, valamint hogyankezelte a Netflix ezeket az eseteket. A második körben egy kérdőívetkészítettem a Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatói körében, hogy felmérjem azitthoni tapasztalatokat és fogyasztói szokásokat, ezekből az adatokból vontam le a következtetéseimet. 
695 |a cancel culture 
695 |a hírnév 
695 |a kríziskommunikáció 
695 |a netflix 
695 |a streaming 
695 |a társadalmi mozgalmak 
700 1 |a Berta Dr. Péter  |e ths 
700 1 |a Molnár Szilvia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47247/1/A%20Netflix%20kr%C3%ADziskommunik%C3%A1ci%C3%B3ja.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47247/2/G%C3%B6bly%C3%B6s-Luk%C3%A1cs%20H_OK_PDF.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47247/3/Goblyos_Lukacs_Henrietta_Netflix.pdf  |z Dokumentum-elérés