A Netflix kríziskommunikációja
Elmentve itt :
Szerző: | Göblyös-Lukács Henrietta |
---|---|
További közreműködők: |
Berta Dr. Péter
Molnár Szilvia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | cancel culture hírnév kríziskommunikáció netflix streaming társadalmi mozgalmak |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47247 |
Hasonló tételek
Celebbotrányok kríziskommunikációja
: Szarka Kincső
: Szarka Kincső
Két designer márka médiabotrányának kríziskommunikációja
: Király Tamara
: Király Tamara
A Netflix Magyarországon
: Villányi Gábor
: Villányi Gábor
A Netflix marketingstratégiája
: Tüske Gergő Dániel
: Tüske Gergő Dániel
A légitársaságok kríziskommunikációja és annak reputációra gyakorolt hatása
: Polácska Fruzsina
: Polácska Fruzsina
A Netflix sikerhez vezető lépései
: Borics Kinga
: Borics Kinga
A Netflix üzleti környezetének elemzése
: Bujdosó Ádám
: Bujdosó Ádám
Európai légitársaságok kríziskommunikációja 2022 óta - Betekintés a Wizz Air légitársaság vizsgálata alapján
: Döme Helga
: Döme Helga
K-Drama Fever on Netflix Exploring the Marketing Techniques Used to Promote South Korean Dramas to International Viewers
: Egedi Boglárka
: Egedi Boglárka
A Netflix marketinstratégiája, fogyasztói magatartás és elégedettség Magyarországon
: Drizner Petra Bernadett
: Drizner Petra Bernadett
A Netflix hatása a magyar piacra és a fogyasztókra
: Keszei Dorottya
: Keszei Dorottya
A Z generáció médiafogyasztása és a Netflix marketingstratégiájának kölcsönhatása
: Erényi Vanessza
: Erényi Vanessza
A Netflix vállalati stratégiája, szervezeti kultúrája, valamint üzleti modellje
: Villám Ágnes
: Villám Ágnes
Médiatartalom fogyasztási szokások, Netflix és egyéb streaming szolgáltatások térhódítása
: Tokai Kristóf
: Tokai Kristóf
A Netflix kommunikációs csatornáinak elemzése és a fiatalok tartalomfogyasztási szokásai
: Dörgő Dávid István
: Dörgő Dávid István
A Netflix Magyarországon. A televíziónézési szokások vizsgálata a streamingszolgáltató népszerűségének tükrében.
: Gaál Vivien
: Gaál Vivien
A Netflix és HBO GO, mint streaming szolgáltatók hatása a filmnézési szokásokra
: Balaskóová Cyntia
: Balaskóová Cyntia
The marketing strategy of Netflix, and the possible reasons, why does the company not have many subscribers in Hungary
: Devecser Zsolt Tamás
: Devecser Zsolt Tamás
A Netflix vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az online streaming piac fejlődésének tükrében
: Gyarmati Erika
: Gyarmati Erika
A streaming szolgáltatások hatása a hagyományos tévénézésre és a Netflix vezető szerepe a SVOD piacon
: Sallói Dorina
: Sallói Dorina
A Formula-1 szponzorálása és jelenléte a közösségi média platformokon, valamint a Netflix-es sorozat hatása a sportra.
: Kalocsai Nikoletta
: Kalocsai Nikoletta
A Dunai Finomító Maleinsav-anhidrid (MSA) gyártó üzem kapacitásbővítésének értékelése és a beruházás hatása a MOL Nyrt működési pénzáramaira
: Göblyös Balázs
: Göblyös Balázs
Út optimalizálás áruszállítás esetén
: Göblyös Anna Andrea
: Göblyös Anna Andrea
A hagyományos és a vonalkódos raktárirányítási rendszerek összehasonlítása
: Lukács Alexandra
: Lukács Alexandra
A Front Office részleg újításának lehetőségei a Premium Apartmanházban
: Lukács Kristina
: Lukács Kristina
A MAPCAT MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓJA
: Lukács Klaudia
: Lukács Klaudia
A közúti fuvarozás logisztikája és jelentősége napjainkban és a jövőben
: Lukács Renáta
: Lukács Renáta
Konfliktusok és a konfliktusok kezelése a Waberer's International fuvarozási részlegén
: Kátay Lukács
: Kátay Lukács
A szerzői hang az angol és a magyar nyelvű útikönyvekben
: Lukács András
Megjelent: (2014)
: Lukács András
Megjelent: (2014)
A magyarországi mikro vállalkozások stratégiájának bemutatása a Kamino Kkt. példáján keresztül
: Lukács Gyula
: Lukács Gyula
A fenntartható fejlődési célok (SDG-k) megjelenése a magyar KKV-knál
: Lukács Elizabet
: Lukács Elizabet
Krízismenedzsment és kríziskommunikáció a S.E.G.A. Hungary Kft. gyakorlatában
: Lukács Tamás
: Lukács Tamás
A Transzfogarasi út turizmusa
: Lukács Levente
: Lukács Levente
Édesítőszerek a cukrászdák világában
: Lukács Rebeka
: Lukács Rebeka
A kereskedelmi szakmák oktatásának módszerei a felnőttképzésben
: Kőszegi Henrietta
: Kőszegi Henrietta
Panaszkezelés a Housekeepingen a Danubius Hotel Arénában
: Szücs Henrietta
: Szücs Henrietta
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Lipták Henrietta
: Lipták Henrietta
Változásmenedzsment á la carte - a Thermal Hotel Aquincum Zrt.-ben végbemenő változások integrálása
: Lukács Viktória
: Lukács Viktória
A beszerzési folyamatok automatizálási lehetőségei
: Lukács Tamás
: Lukács Tamás
A méz felhasználásának alakulása Magyarországon
: Lukács Ágnes
: Lukács Ágnes
Hasonló tételek
-
Celebbotrányok kríziskommunikációja
: Szarka Kincső -
Két designer márka médiabotrányának kríziskommunikációja
: Király Tamara -
A Netflix Magyarországon
: Villányi Gábor -
A Netflix marketingstratégiája
: Tüske Gergő Dániel -
A légitársaságok kríziskommunikációja és annak reputációra gyakorolt hatása
: Polácska Fruzsina