Fogyasztói magatartás vizsgálata a csomagautomaták használati szándékára vonatkozóan

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Virág Viktor
További közreműködők: Pólya Dr. Éva
Kulcsszavak:csomagautomata
csomagküldő kereskedelem
e-kereskedelem
fogyasztói magatartás
vásárlói trendek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47253

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg47253
005 20230907142536.0
008 230907suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Virág Viktor 
245 1 0 |a Fogyasztói magatartás vizsgálata a csomagautomaták használati szándékára vonatkozóan  |c Virág Viktor  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A csomagszállítás ügyféli körbenmár régóta elterjedt szokások közé tartozik, az online vásárlással pedig amindennapok részévé vált, mivel a piacon kapható legtöbb terméket ésszolgáltatást már ott is tudjuk intézni, ami nagyon kényelmessé teszi afolyamatot. Viszont az itthon is nagy népszerűségnek örvendő csomagautomatákmegjelenésével egy nagy változás következett be. Az alapvető csomagszállításnála vásárlónak otthon kellett tartózkodnia, vagy egy olyan helyen, ahol áttudtavenni a csomagját, ami sokszor körülményes lehetett. Viszont acsomagautomatákhoz erre semmi szükség sincsen és könnyebben elintézhető és sokszormég olcsóbb árakat is kínál, mint a hagyományos házhozszállítás.A fogyasztóminél jobb megismerése, mint sok más környezetben, itt is elengedhetetlen. Acsomagszállítás a termékek vagy áruk szállítása egy adott helyről a vásárlóhozvagy a címzetthez. Az online vásárlások növekedésével a csomagszállítás fontosrésze a vásárlási élménynek. A vásárlók fontosnak tartják a gyors, megbízhatóés kényelmes szállítást. A jó szállítási szolgáltatások jelentősen javíthatjákaz ügyfélelégedettséget és az eladásokat, míg a rossz szállítási élményeknegatívan befolyásolhatják az ügyfél-elégedettséget és a vásárlói hűséget.A fogyasztóimagatartás olyan módon viselkedni, ahogy az egy adott kultúrában elfogadott ésvárható. A fogyasztók különböző értékekkel, szokásokkal és preferenciákkalrendelkeznek, amelyek befolyásolhatják vásárlási döntéseiket. Az ár, minőség,márkahűség, kényelem, stílus és sok más tényező befolyásolhatja, hogy egyvásárló végül megveszi-e a terméket vagy sem. A fogyasztói magatartástanulmányozása fontos a vállalkozások számára, hogy megértsék a vásárlóiigényeket és elvárásokat, és ennek megfelelően alakítsák ki termékeiket ésszolgáltatásaikat.Acsomagautomaták és a fogyasztói magatartás közötti kapcsolat fontos tényező. Avásárlók preferenciái, értékei és szokásai befolyásolják, hogy választják-e acsomagautomatát a hagyományos szállítási módszerekkel szemben. Acsomagautomaták előnyei, mint például a kényelem és a rugalmasság, szinténszerepet játszhatnak a vásárlási döntésekben. Ezenkívül környezet barátibb is,mivel több csomagot tudnak felvenni és nem egyenként kell szállítani őket. Azolyan vállalkozások, amelyek felismerik a vásárlói magatartás jellemzőit, ésigyekeznek alkalmazkodni ezekhez a magatartási mintákhoz, nagyobbvalószínűséggel tudják megfelelni a vásárlói igényeknek és elvárásoknak.A csomagszállítás és a fogyasztói magatartásközött szintén szoros kapcsolat van. A jó szállítási szolgáltatások javíthatjáka fogyasztói elégedettséget és hűséget, míg a rossz szállítási tapasztalatokvisszatérő vásárlók elvesztéséhez vezethetnek. Ezért fontos, hogy avállalkozások odafigyeljenek a szállítási folyamatok minőségére éshatékonyságára, és igyekezzenek megérteni a fogyasztói magatartást, hogy jobbanmegfelelhessenek a vásárlók elvárásainak. 
695 |a csomagautomata 
695 |a csomagküldő kereskedelem 
695 |a e-kereskedelem 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a vásárlói trendek 
700 1 |a Pólya Dr. Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47253/1/Vir%C3%A1g%20Viktor%20LLOCTO%20Z%C3%81R%C3%93DOLGOZAT.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47253/2/SZD.ViragViktor.pdf  |z Dokumentum-elérés