Vállalati arculat és imázs szerepe a marketingben reklámdekorációs eszközökön keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Puskás Dalma Tamara |
---|---|
További közreműködők: | Jäckel Dr. Katalin |
Kulcsszavak: | arculat - image arculattervezés kreativitás marketingeszközök marketingkommunikáció reklámeszközök vállalati marketing stratégiák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47256 |
Hasonló tételek
Arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában
: Csekő Tamara
: Csekő Tamara
Arculat, imázs, design szerepe a szállodákban, a Roombach Hotel példája alapján
: Iván Jenifer
: Iván Jenifer
Arculat, márka és imázs átfogó értelmezése egy magyar tervezői márka példája alapján
: Vincze Dóra
: Vincze Dóra
Adatvizualizációs alkalmazások bemutatása BI eszközökön keresztül
: Brevics Julianna
: Brevics Julianna
Az image és arculat szerepe a vállalati stratégiában
: Harangozó Georgina
: Harangozó Georgina
A vállalati arculat megvalósulása egy kisvállalkozás gyakorlatában
: Csere Mónika
: Csere Mónika
Vállalati imázs hatása a munkavállalókra
: Baloghová Éva
Megjelent: (2020)
: Baloghová Éva
Megjelent: (2020)
Az MAN arculat
: Takács Nóra
: Takács Nóra
A színházak megjelenése az online kommunikációs eszközökön
: Baráth Zsófia
Megjelent: (2014)
: Baráth Zsófia
Megjelent: (2014)
A vállalati arculat szerepe a kézműves vállalkozások kommunikációjában A Petruska márka létrejötte
: Budai Petra
: Budai Petra
A vállalati arculat kulturális kihívásai a multinacionális vállalatok gyakorlatában
: Tóth Relinda
: Tóth Relinda
Vállalati arculat bemutatása, elemzése, értékelése az ANY Biztonsági Nyomda Nyrt.-én keresztül
: Szeitz Dorottya Szilvia
: Szeitz Dorottya Szilvia
A vállalati imázs kialakítása, a Starbucks példáján
: Gál Gitta
: Gál Gitta
A vállalati arculat bemutatása és hatásvizsgálata egy nemzetközi ingatlan-tanácsadó cég példáján keresztül
: Törő Nikolett
: Törő Nikolett
Új kommunikációs arculat bemutatása egy hitelintézet példáján keresztül
: Tóth Anita Ilona
: Tóth Anita Ilona
Túl az online marketing eszközökön – Magyar felhasználók részvétele az online reklámozásban
: Szőke Eleonóra
: Szőke Eleonóra
Turisztikai imázs vizsgálat Pécsen
: Surman Éva
: Surman Éva
A marketing pszichológia hatásának feltárása a vásárlói magatartásra és a márkahűségre az érzelmi marketing eszközökön keresztül
: Csima Georgina
: Csima Georgina
A Borsodi márka tevékenységének és arculat váltásának elemzése
: Csicsely Zsanett
: Csicsely Zsanett
A vállalati imázs-építés komplexitása az éttermi szolgáltatások szektorában Tanulmány a BITE Bakery Café példáján keresztül
: Horák Vanda Erzsébet
: Horák Vanda Erzsébet
Az internet szerepe a marketingben ingatlanirodákon keresztül
: Által Vivien
: Által Vivien
A Sisi imázs szerepe a turizmusban Magyarországon és Ausztriában
: Horváth Lilla
: Horváth Lilla
Az imázs szerepe a public relations-ben a Magyar Telekom imázsa
: Budai Nóra
Megjelent: (2009)
: Budai Nóra
Megjelent: (2009)
Hírességek szerepe a marketingben
: Vadál Dominik
: Vadál Dominik
Reklámügynökségek szerepe a marketingben
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
A Villány borvidék imázs-építése
: Srei Szilvia
Megjelent: (2013)
: Srei Szilvia
Megjelent: (2013)
Az egyedi vállalati arculat kialakulását meghatározó arculati kézikönyv szabályrendszere a Matáv és a Seat példáján
: Mészáros Mónika Szilvia
: Mészáros Mónika Szilvia
Turisztikai imázs vizsgálat Abruzzo régióban
: Vigh Dóra Krisztina
: Vigh Dóra Krisztina
Az éttermi arculat és az elvárt szolgáltatásminőség összefüggéseinek vizsgálata
: Szücs Henrietta
: Szücs Henrietta
Turisztikai imázs vizsgálat a balatoni üdülőkörzetben
: Pattantyús Petra
: Pattantyús Petra
Turisztikai imázs vizsgálatok-Hargita megye vizsgálata
: Lőrinczi Orsolya
: Lőrinczi Orsolya
Az olaszországi Liguria turisztikai imázs vizsgálata
: Bazsik Orsolya Réka
: Bazsik Orsolya Réka
Gödöllő településfejlesztése, városmarketing tevékenysége és imázs vizsgálata
: Vidák Barbara
: Vidák Barbara
Solt településmarketing tevékenysége és belső imázs vizsgálata
: Németh Zsolt Zsombor
: Németh Zsolt Zsombor
Területi imázs vizsgálata Kalocsa és Környéke esetében
: Salamon Judit
: Salamon Judit
A vállalati identitás és a vállalati imázs vizsgálata és ezek átültetésének lehetőségei a modern marketingkommunikációs eszközök használatába, a debreceni Borudvar példáján keresztül
: Szemán Ágnes
: Szemán Ágnes
HR és vállalati imázs - A kiválasztási folyamat hatása a vállalat imázsára az Extreme Digital-eMAG példáján keresztül
: Drávai Viktória Dóra
: Drávai Viktória Dóra
Visegrád város imázs vizsgálata a Dunakanyar régióban
: Csaba Dóra
: Csaba Dóra
A mesterséges intelligencia szerepe a marketingben
: Horváth Martin
: Horváth Martin
Az online felületek szerepe a marketingben
: Darabos Bettina
: Darabos Bettina
Hasonló tételek
-
Arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában
: Csekő Tamara -
Arculat, imázs, design szerepe a szállodákban, a Roombach Hotel példája alapján
: Iván Jenifer -
Arculat, márka és imázs átfogó értelmezése egy magyar tervezői márka példája alapján
: Vincze Dóra -
Adatvizualizációs alkalmazások bemutatása BI eszközökön keresztül
: Brevics Julianna -
Az image és arculat szerepe a vállalati stratégiában
: Harangozó Georgina