A marketingstratégiák hatékonyságának elemzése a belföldi és külföldi utazások népszerűsítésében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bóta Áron
További közreműködők: Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Kulcsszavak:business marketing
internetmarketing
kutatások
primer vizsgálatok
turizmus
utazás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47258

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg47258
005 20230907142541.0
008 230907suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bóta Áron 
245 1 2 |a A marketingstratégiák hatékonyságának elemzése a belföldi és külföldi utazások népszerűsítésében  |c Bóta Áron  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A záródolgozatom bemutatja a turizmusban lévő marketingstratégiákat és azoknak hatékonyságát. A dolgozat első felében a turizmus és a turizmusmarketing történetéről és fejlődéséről van szó. Ezek után az itthoni utazási trendeket és a nemzetközi turizmus helyzetét vizsgáltam a ksh és az unwto adatai alapján. Következő lépésben ismertettem hipotéziseimet, amelyet a kutatás kiértékelése követetett. A kutatás után javaslatokat tettem, amelyekkel lehetne növelni a stratégiák sikerességét. A dolgozatomat pedig összegzéssel zártam, amely tartalmaz minden lényeges információt a dolgozatról. 
695 |a business marketing 
695 |a internetmarketing 
695 |a kutatások 
695 |a primer vizsgálatok 
695 |a turizmus 
695 |a utazás 
700 1 |a Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47258/1/A%20MARKETINGSTRAT%C3%89GI%C3%81K%20HAT%C3%89KONYS%C3%81G%C3%81NAK%20ELEMZ%C3%89SE%20A%20BELF%C3%96LDI%20%C3%89S%20K%C3%9CLF%C3%96LDI%20UTAZ%C3%81SOK%20N%C3%89PSZER%C5%B0S%C3%8DT%C3%89S%C3%89BEN%20.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47258/2/B%C3%B3ta%20%C3%81ron_biralati-szempontok-belso-biralo-FOSZK.pdf  |z Dokumentum-elérés