A dm Drogerie Markt Kft. online marketingjének és applikációjának elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szeles Dorottya Ilona
Kulcsszavak:21. század
7P modell
alkalmazás(ok)
online marketing
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47260
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a dm Drogerie Markt Kft. online marketingjét, marketingkommunikációjátismertetem, valamint az általam választott vállalat alkalmazását és annak fő eszközeit, vásárlásösztönző tulajdonságait mérem fel.Kutatásaim során részletesen elemzem a vállalat online-, és szolgáltatásmarketingjét, hogy megkapjam fő kérdéseimre a választ: elég fejlett és naprakész az általam vizsgált vállalat online marketingje ahhoz, hogy tudja követni a hirtelen változásokata piacon? Megfelelően kezelhető a dm applikációja? Felhasználóbarát a dm App? Ezenterületek vizsgálatát elsősorban a 7P marketing mix modellen keresztül kezdtem el.Szekunder kutatásaim következő lépéseként elemzem a konkurens cégek által használt applikációkat, hűségprogramokat és vásárlásösztönzési opciókat.SWOT elemzés keretein belül a Dm Drogerie Markt Kft. új alkalmazását is megvizsgálom, hogy többet tudjak meg a szervezet által működtetett alkalmazásról. Mindezek mellett primer kutatással, kérdőív révén felmérem az alkalmazást használó vevői kör felépítését demográfiai összetétel alapján, valamint kitérek az applikációt használók véleményére, hogy megtudjam mik a pozitívumai, valamint negatívumai az applikációnak.