Magyarországi vezető sörgyárak márkastratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Stadler Bence
További közreműködők: Totth Dr. Gedeon
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:árpolitika
értékesítési politika
márka
márkastratégia
reklámpolitika
termékpolitika
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47265
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatombana Magyarország piacvezető sörgyárainak vizsgáltam a márkastratégiáját, valaminthasonlítottam össze termékeiket a marketingmix (4P), azaz a termékpolitika,árpolitika, értékesítési politika és reklámpolitika alapján. A vizsgáltsörgyárak között megtalálható a Borsodi Sörgyár Kft, a Heineken Hungaria SörgyárakZrt. és a Dreher Sörgyárak Zrt. Arra voltam kíváncsi, hogy az egyes sörgyárak,hogyan alakítják márkáinak életét, hogyan építik, hogyan erősítik a márkátés milyen módon juttatják el fogyasztóik számára, valamint milyen hatással volta márkákra a 2020 tavaszán Magyarországot is elérő koronavírus járvány, majd azenergia és alapanyagárak növekedése és milyen módon sikerült megoldaniuk ajárvány és a márka okozta nehézségeket.