Magyarországi vezető sörgyárak márkastratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Stadler Bence
További közreműködők: Totth Dr. Gedeon
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:árpolitika
értékesítési politika
márka
márkastratégia
reklámpolitika
termékpolitika
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47265

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg47265
005 20230907142551.0
008 230907suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Stadler Bence 
245 1 0 |a Magyarországi vezető sörgyárak márkastratégiája  |c Stadler Bence  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatombana Magyarország piacvezető sörgyárainak vizsgáltam a márkastratégiáját, valaminthasonlítottam össze termékeiket a marketingmix (4P), azaz a termékpolitika,árpolitika, értékesítési politika és reklámpolitika alapján. A vizsgáltsörgyárak között megtalálható a Borsodi Sörgyár Kft, a Heineken Hungaria SörgyárakZrt. és a Dreher Sörgyárak Zrt. Arra voltam kíváncsi, hogy az egyes sörgyárak,hogyan alakítják márkáinak életét, hogyan építik, hogyan erősítik a márkátés milyen módon juttatják el fogyasztóik számára, valamint milyen hatással volta márkákra a 2020 tavaszán Magyarországot is elérő koronavírus járvány, majd azenergia és alapanyagárak növekedése és milyen módon sikerült megoldaniuk ajárvány és a márka okozta nehézségeket.  
695 |a árpolitika 
695 |a értékesítési politika 
695 |a márka 
695 |a márkastratégia 
695 |a reklámpolitika 
695 |a termékpolitika 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
700 1 |a Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47265/1/Magyarorsz%C3%A1gi%20vezet%C5%91%20s%C3%B6rgy%C3%A1rak%20m%C3%A1rkastrat%C3%A9gi%C3%A1ja.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47265/2/Stadler%20Bence.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47265/3/Stadler%20Bence_Biralati-szempontok-kulso-biralo-alapkepzes.pdf  |z Dokumentum-elérés