Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gál Renáta
További közreműködők: Harsányi Dávid
Kulcsszavak:átalakulás
influencer
közösségi média
marketing
Tiktok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47266
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom célja bemutatni a közösségi médiumokat, és az influencer marketing legújabb tendenciáit. Ennek részletes és eredményes megértése érdekében, bemutatásra kerül az internet kialakulása, és eltérő helyzete, az adott országokban. Valamint egy fejezet erejéig megismerésre kerülnek, az alapvető marketing tudnivalók, amik összefüggésbe kerülnek az influencer tevékenységgel. Továbbá, ismertetem a legjelentősebb social média platformokat, a Facebookot, Youtubeot, Instagramot és Tiktokot. A főszerepben természetesen a Tiktok mellett, az influencerek lesznek. Az ő helyzetüket számos szempontból megvizsgáljuk, így megismerve létüket. Végül pedig lezárásképpen, a mesterséges intelligenciáról lesz szó, néhány mondatban.