A digitális ügyfélélmény szerepe a szolgáltató szektorban, fókuszban a Magyar Telekom Nyrt.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Szabó Cintia
Other Authors: Miskolczi Tibor András
Pap-Albert Eszter
Format: Thesis
Kulcsszavak:digitalizálás - digitalizáció
digitális ügyfélélmény
Magyar Telekom Nyrt.
szolgáltató szektor
telekommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47267
Description
Abstract:A digitalizáció hozta változásoknagy szerepet töltenek be a mindennapjainkban. A koronavírus-járvány okoztakorlátozások, a bezártság arra kényszerítette az embereket, hogy olyan dolgokatis online oldjanak meg, amiket akár évtizedek óta fizikai úton végeztek el. Mamár online „bankolunk”, intézzük a pénzügyeinket, a számlák befizetését, aszerződések megkötését is akár. Először sokan idegennek érzik, hogy böngészőnkeresztül végezzék el fontosabb ügyeiket, esetleg bankkártyájuk adataitmegadják ott, vagy egy úgynevezett chatbot segítse őket végig az ügyintézésfolyamatán. A változás adta lehetőségek új kihívás elé állította a szolgáltatószektort. Az online világban végzett ügyintézés mára már nem csak egy kényelmiopció, hanem elvárás is lett a szolgáltató szektorban, a szolgáltató felé. Amegfelelő szolgáltató kiválasztásában már jóval nagyobb szerepet fog játszaniaz, hogy mennyire könnyű velük az online ügyintézés. Egyre értékesebbek lesznekazok a cégek, ahol az ügyfélélményt egy magasabb fokozatra emelik. Az újkihívás azoké a kiszolgálóké, akik eddig a személyes kapcsolatot preferáltákjobban és építettek ki erősen az ügyfelekkel. Nekik meg kell tanulniuk, hogyezt a kapcsolatot hogyan vigyék át az online térbe.