A területi képviselők munkájának és a marketingkommunikációs mix kapcsolatának bemutatása a Boiron Hungária Kft. gyakorlatában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács Laura
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Óbert Zita
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:gyógyszeripar
gyógyszermarketing
marketingkommunikáció
marketingkommunikációs mix
üzletkötői munka
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47268

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg47268
005 20230907142555.0
008 230907suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kovács Laura 
245 1 2 |a A területi képviselők munkájának és a marketingkommunikációs mix kapcsolatának bemutatása a Boiron Hungária Kft. gyakorlatában  |c Kovács Laura  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomat a gyógyszeripar bemutatásával kezdtem. A gyógyszeripar hazánk egyik legjövedelmezőbb ágazata, magas kutatás-fejlesztési ráfordításokkal és rendkívül magas exporthányaddal. Bemutattam a gyógyszerek csoportosítási lehetőségeit, valamint a gyógyszereket érintő szabályozásokat az Európai Uniós és hazai jogszabályi környezetet is figyelembe véve.Rámutattam, hogy a gyógyszeripari marketingkommunikáció rendkívül széleskörű, és a végfogyasztók mellett a szakmai partnerek, patikusok, orvosok látogatása egyaránt szükséges a vállalat sikeres működéséhez. Míg a patikai megrendelések közvetlenül hatnak egy gyógyszeripari vállalat árbevételére, addig az orvosok és egyéb szakmai partnerek ajánlásuk révén mozgatják a fogyasztói keresletet. A marketingkommunikációs mix megértéséhez előbb bemutattam a marketingkommunikációs eszközök csoportosítási lehetőségeit, majd a mix egyes elemeinek vizsgálatával és gyógyszeripari vonatkozásaival folytattam.A marketingkommunikációs mix megismerése után rátértem a Boiron Hungária Kft. bemutatására. A cég bemutatása után kitértem a területi képviselők munkájára, a munka vonzóságára, valamint bemutattam, milyen komplex lépések sorozatából áll az eladási folyamat.Mélyinterjús kutatásomban a cég területi képviselőivel vizsgáltam az egyes marketingkommunikációs mix elemek alkalmazhatóságát és hatékonyságát a patikai, orvosi és védőnői partnerek körében. 
695 |a gyógyszeripar 
695 |a gyógyszermarketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a marketingkommunikációs mix 
695 |a üzletkötői munka 
700 1 |a Kopcsay Dr. László  |e ths 
700 1 |a Óbert Zita  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47268/1/Kov%C3%A1cs%20Laura_USW7LW_szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47268/2/Kov%C3%A1cs%20Laura_USW7LW_nyilatkozat_bizalmas.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47268/3/2023.%20j%C3%BAnius%20Kov%C3%A1cs%20Laura%20mester.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47268/4/Kov%C3%A1cs%20Laura_Szakdolgozat%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés