A területi képviselők munkájának és a marketingkommunikációs mix kapcsolatának bemutatása a Boiron Hungária Kft. gyakorlatában
Elmentve itt :
Szerző: | Kovács Laura |
---|---|
További közreműködők: |
Kopcsay Dr. László
Óbert Zita |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | gyógyszeripar gyógyszermarketing marketingkommunikáció marketingkommunikációs mix üzletkötői munka |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47268 |
Hasonló tételek
A patikalátogatók munkájának bemutatása – A patikalátogatók munkájának jelentősége a gyógyszeriparban
: Gál Dominika
: Gál Dominika
A marketing mix alkalmazása a Studex Hungary Kereskedelmi Kft. gyakorlatában.
: Jacob Jázmin Zoé
: Jacob Jázmin Zoé
A telefonos ügyfélszolgálati képviselők teljesítmélny alapú jövedelem rendszere a Magyar Telekom Ügyfélszolgálati igazgatóságán
: Wagner Tamás
: Wagner Tamás
Logisztikai teljesítmények mérése, logisztikai szolgáltatók munkájának értékelése a Robert Bosch Vállalat gyakorlatában
: Szörényi Szabolcs
: Szörényi Szabolcs
Az Accor szállodalánc értékesítési munkájának bemutatása és elemzése
: Mikó Vivien
: Mikó Vivien
A Well Csoport marketing munkájának minőségmenedzsment támogatása
: Mendez Eszter
: Mendez Eszter
Az Avis autókölcsönző tevékenységének és marketing munkájának bemutatása és elemzése
: Tófalvi Botond
: Tófalvi Botond
Logisztikai teljesítmények mérése, logisztikai szolgáltatók munkájának értékelése
: Nagy István
: Nagy István
Utazás kiállítás szervezésének és marketing munkájának elemzése
: Horváth Brigitta
: Horváth Brigitta
Az érzelmi intelligencia szerepe a vezetők munkájának hatékonyságában
: Horabik Adél Rita
: Horabik Adél Rita
Az orvoslátogatók munkájának szerepe és fontossága a gyógyszeriparban
: Mirják Adrienn
: Mirják Adrienn
Bp Creamy marketing - mix elemzés
: Cserti Viola Erika
: Cserti Viola Erika
Burger king Marketing Mix elemei
: Vrbovszki Tamás
: Vrbovszki Tamás
A 7P marketing mix alkalmazásának bemutatása a szállodaiparban
: Kerék Kata
: Kerék Kata
A TRAVEL Magyarország Kft. frontvonalban dolgozók munkájának értékelése és fejlesztése
: Bábel Lajos
: Bábel Lajos
A Burger King marketing mix elemei
: Vrbovszki Tamás
: Vrbovszki Tamás
Játék a gabonával az Alföldön - avagy a Spiel-Mix Kft. bemutatása
: Zilinszki Luca
: Zilinszki Luca
The New Media's Effects on Hospitality Marketing Mix
: Rétszilasi Melinda
: Rétszilasi Melinda
Éjszakai és váltott műszakban dolgozó szállodai recepciósok munkájának sajátosságai
: Pap Levente
: Pap Levente
Egy termelő vállalat könyvvizsgálati munkájának tervezése, végrehajtása és lezárása
: Novák Petra Anita
: Novák Petra Anita
Egy kereskedő vállalat könyvvizsgálati munkájának tervezése, végrehajtása és lezárása
: Csépe Bálint
: Csépe Bálint
A DunaPro értékesítési hálózatának vizsgálata. A területi képviselői tevékenység bemutatása.
: Janicsek Anett
: Janicsek Anett
Területi imázs vizsgálata Kalocsa és Környéke esetében
: Salamon Judit
: Salamon Judit
A marketing-mix integrációja a METRO Kereskedelmi Kft. vonatkozásában
: Somogyi Vanessza Petra
: Somogyi Vanessza Petra
A 7 tényezős marketing-mix bemutatása a Chevrolet márka példáján keresztül
: Iváncsevits Gábor
: Iváncsevits Gábor
A közlekedési infrastruktúra és a területi fejlődés kapcsolata
: Topa Zoltán
Megjelent: (2015)
: Topa Zoltán
Megjelent: (2015)
A versenyképesség területi és társadalmi összefüggései fővárosok esetében
: Sipos Erika
Megjelent: (2016)
: Sipos Erika
Megjelent: (2016)
A magyarországi beutazó vendégforgalom területi és idősoros elemzése
: Boncz Bettina
: Boncz Bettina
A marketing mix vizsgálata a street food világában.
: Németh Csaba Bendegúz
: Németh Csaba Bendegúz
Az IKEA tevékenysége, fókuszban a marketing-mix elemeivel
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása a Nestlé Hungária Kft. gyakorlatában
: Nagy Alexandra
: Nagy Alexandra
Regionális különbségek alakulása különböző területi szinteken értelmezve Magyarországon
: Dobó Róbert, et al.
Megjelent: (2022)
: Dobó Róbert, et al.
Megjelent: (2022)
Egy terület több erőtérben - Vajdaság sajátos területi fejlődése
: Filipovic Denis
: Filipovic Denis
Hazai autóipari vállalatok beszámolóinak területi és idősoros elemzése
: Vitéz Péter
: Vitéz Péter
Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt. kereskedelme és marketing mix elemzése
: László Flóra Éva
: László Flóra Éva
Online marketing mix - A megtérülés és a hatékonyság szerepe
: Boronkai Boglárka
: Boronkai Boglárka
A vezetői számvitel a Volvo Autó Hungária Kft gyakorlatában
: Vercsekné Ferenczi Nóra
: Vercsekné Ferenczi Nóra
Marketing mix szerepe és vizsgálata a Serpentize márka esetében
: Kürti Péter
: Kürti Péter
Nu Skin Eastern Europe Kft. működési rendszere, különös tekintettel a Support Team munkájának eredményességére
: Kecskés István
: Kecskés István
A területi tőke identitás faktorának erősítése a sportolói identitás által
: Faragó Beatrix, et al.
Megjelent: (2020)
: Faragó Beatrix, et al.
Megjelent: (2020)
Hasonló tételek
-
A patikalátogatók munkájának bemutatása – A patikalátogatók munkájának jelentősége a gyógyszeriparban
: Gál Dominika -
A marketing mix alkalmazása a Studex Hungary Kereskedelmi Kft. gyakorlatában.
: Jacob Jázmin Zoé -
A telefonos ügyfélszolgálati képviselők teljesítmélny alapú jövedelem rendszere a Magyar Telekom Ügyfélszolgálati igazgatóságán
: Wagner Tamás -
Logisztikai teljesítmények mérése, logisztikai szolgáltatók munkájának értékelése a Robert Bosch Vállalat gyakorlatában
: Szörényi Szabolcs -
Az Accor szállodalánc értékesítési munkájának bemutatása és elemzése
: Mikó Vivien