A Happy Day Immun almárka bevezetésének vizsgálata

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Turcsán Dávid
Other Authors: Berta Dr. Péter
Kulcsszavak:gyümölcsléelőállítás
koronavírus-járvány (COVID-19)
marketingkommunikáció
piaci bevezetés
termék
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47277
Description
Abstract:Szakdolgozatom célja, hogy bemutassam a hazai gyümölcslé piacot, a RauchHungária Kft.-t, valamint behatóbban vizsgálom az újHappy Day Immun termékek piaci bevezetését és az azt támogatómarketingkommunikációt. Dolgozatom meghatározó részét önálló kutatásom képezi, melybenkiértékelem az új termék sikerességét, a piaci bevezetés alattimarketingkommunikációban felhasznált média csatornákat, illetve összehasonlítoma Rauch marketingkommunikációjának hatékonyságát a konkurencia általalkalmazott módszerekkel.Témaválasztásombankiemelt jelentőségű szempont volt az egészséges táplálkozás, az egészségfenntartása és az immunrendszer erősítése. Emiatt kutatási tevékenységem soránvizsgáltam, hogy az elmúlt három évben, a Covid-19 pandémia alatt az Immunalmárka termékei, milyen fejlődést mutattak a gyümölcslé piacon.