A Happy Day Immun almárka bevezetésének vizsgálata
Saved in:
Main Author: | Turcsán Dávid |
---|---|
Other Authors: | Berta Dr. Péter |
Kulcsszavak: | gyümölcsléelőállítás koronavírus-járvány (COVID-19) marketingkommunikáció piaci bevezetés termék |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47277 |
Similar Items
A Rauch Hungária Kft. Happy Day termékének értékesítési sajátosságai és a vevőelégedettség vizsgálata
: Bús Szilvia
: Bús Szilvia
A BMW i almárka magyarországi marketingkommunikációjának bemutatása és elemzése
: Decker Vivien
: Decker Vivien
A Tracon Budapest Kft. marketing szemléletű elemzése és egy almárka bevezetés lehetőségének vizsgálata
: Kereszty Domos
: Kereszty Domos
Caffeine consumption in modern day society
: Ágner Kristóf Bence
: Ágner Kristóf Bence
Four Seasons in One Day The Different Shades of Organisational
: Heidrich Balázs, et al.
Published: (2015)
: Heidrich Balázs, et al.
Published: (2015)
The contrasts of happiness between third and first world countries
: Franco Contreras Renata
: Franco Contreras Renata
A Happy Home szolgáltatáscsomagok marketingstratégiája és fogyasztói megítélése
: Déri Luca
: Déri Luca
Days of future passed an investigation into the perceived generation gap between teachers and students in Hungarian higher education
: Chandler Nick
Published: (2016)
: Chandler Nick
Published: (2016)
Meat Substitutes & Other Nutritional Trends Of Present Days
: Takács Tamás
: Takács Tamás
A Harmónia Day Spa fenntarthatósága Budapest XI.kerületében
: Virág Violetta
: Virág Violetta
"Happy Or Not" – Finn innovatív vevőelégedettség-mérő rendszer hazai piacra lépésének elemzése
: Somogyi Dániel
: Somogyi Dániel
Comparison of Hungary and Germany with regard to the Happy Planet Index and the Human Development Index
: Antal Katinka
: Antal Katinka
The examination of the increasing importance and potential of LGBT tourism in our days
: Pintér Dóra
: Pintér Dóra
Impact Of Employees’ Spiritual Welfare and Happiness on Customer Satisfaction and Value Creation A Comparison Between Hungary and The United Kingdom
: Molnár Dzsenna Hanna
: Molnár Dzsenna Hanna
E-kereskedelem trendek, és fogyasztói szokások vizsgálata az About You és Fashion Days webáruház értékesítésének szemszögéből
: Solti Noémi Éva
: Solti Noémi Éva
Welcome Day Neustrukturierung und weitere Instrumente der Mitarbeitermotivation bei Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft.
: Nagyfeeő Odett
: Nagyfeeő Odett
THE INFLUENCE OF EUROPEAN COLONIZATION (1922-1948) ON THE EDUCATION SYSTEM OF THE Levant AND ITS IMPACT ON PRESENT-DAY PALESTINE AND TRANSJORDAN
: Goussous Suzanne
: Goussous Suzanne
SZAKMAI ORVOS KONFERENCIÁK ÖSSZEHASONLÍTVA EGYÉB TÍPUSÚ RENDEZVÉNYEKKEL - A DAY HOLIDAY KFT. RENDEZVÉNYSZERVEZŐ CÉG MUNKÁJÁN KERESZTÜL
: Hujter Szimonetta
: Hujter Szimonetta
A SugarCRM bevezetésének vizsgálata egy kisvállalatnál
: Patyi Melinda
: Patyi Melinda
Egy termék piaci bevezetésének logisztikai szempontú vizsgálata
: Tóth Erzsébet
: Tóth Erzsébet
Vállalatirányítási rendszerek technológiai háttere és bevezetésének vizsgálata
: Kulcs Péter
: Kulcs Péter
Egy edzőterem, mint üzleti vállalkozás sikeres bevezetésének vizsgálata
: Pannai Szabolcs
: Pannai Szabolcs
Változásmenedzsment - Agilis módszerek bevezetésének vizsgálata egy energetikai vállalatnál
: Brandl Attila
: Brandl Attila
Folyamatjavítási módszerek, a Lean bevezetésének hatásai az egészségügyben
: Novák Dávid Ferenc
: Novák Dávid Ferenc
Új termék bevezetésének vizsgálata az Egis Gyógyszergyár Zrt.-nél
: Reszegi Kitty
: Reszegi Kitty
Ágazatspecifikus minőségirányítási rendszer bevezetésének vizsgálata egy vállalati esetpéldán keresztül
: Csernus Anna
: Csernus Anna
Projekt-kontrolling bevezetésének vizsgálata egy termelő tevékenységet végző nagyvállalatnál
: Erdélyi Tibor
: Erdélyi Tibor
A CSRD bevezetésének "ára" Magyarországon
: Mészáros Dániel József
: Mészáros Dániel József
A "Tárgyalástechnika" tantárgy bevezetésének tapasztalatai
: Kollmanné Vitencz Mária
Published: (2008)
: Kollmanné Vitencz Mária
Published: (2008)
Egy új szoftver bevezetésének tapasztalatai
: Timpfel Tímea
: Timpfel Tímea
Az euró bevezetésének tapasztalatai Szlovákiában
: Hircz Richárd Tamás
: Hircz Richárd Tamás
Ipari karbantartási szoftver bevezetésének kihívásai
: Vasas Éva
: Vasas Éva
Egy építőipari KKV bevezetésének marketingkommunikációja
: Brindzik Milán
: Brindzik Milán
A Lean menedzsment bevezetésének és következményeinek vizsgálata a Bunge Zrt. vállalatnál
: Balogh Ágnes
: Balogh Ágnes
A Badacsonyi borvidék marketingtevékenységének bemutatása a Bakos Pincészeten keresztül
: Turcsán Pál
: Turcsán Pál
A SIA Central Europe Zrt. szolgáltatásainak román piacra történő bevezetésének vizsgálata
: Ficsór Szandra
: Ficsór Szandra
Berekfürdő - A hazai gyógy-idegenforgalom fejlesztési területei a Tisza-Tavi régió alapján
: Turcsán Barbara
: Turcsán Barbara
A Sulitech Bt. gazdasági elemzése több év beszámolója alapján
: Turcsán Melinda
: Turcsán Melinda
Az Európai Központi Bank monetáris politikája. Az euró bevezetésének jelentősége, gazdasági hatásai
: Dávid Anita
: Dávid Anita
Elektronikus polccímke beüzemelése, bevezetésének a folyamata
: Sipos András
: Sipos András
Similar Items
-
A Rauch Hungária Kft. Happy Day termékének értékesítési sajátosságai és a vevőelégedettség vizsgálata
: Bús Szilvia -
A BMW i almárka magyarországi marketingkommunikációjának bemutatása és elemzése
: Decker Vivien -
A Tracon Budapest Kft. marketing szemléletű elemzése és egy almárka bevezetés lehetőségének vizsgálata
: Kereszty Domos -
Caffeine consumption in modern day society
: Ágner Kristóf Bence -
Four Seasons in One Day The Different Shades of Organisational
: Heidrich Balázs, et al.
Published: (2015)