A televíziós reklámok hatása a gyermekekre

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Drengubák Bernadett
Other Authors: Németh Dr. Nikolett
Szabó Kristóf
Format: Thesis
Kulcsszavak:hatásvizsgálat
média
reklám
reklámjog
vásárlás
vásárlási szokások
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47280
Description
Abstract:1. Média szerepe és hatása a társadalomban A média általánosan atársadalomra hogyan hat/formálja. Agondolkozásmódra is miképpen és hogyan hat.2. A reklámok hatásai különböző generációkra A gyerekek, a középkorosztályés az időskorosztály.3. A médián belül avásárlási szokások Amédia hatása a társadalomra és az egyén vásárlási szokásaira.Módszertan: online kérdőívKutatási kérdéseim: 1)Az ünnepi időszakban a családok többet költenekgyermekeiknek bizonyos termékekre a magasabb reklámszám miatt.2)A szülők figyelembe veszik a korhatáribesorolásokat és figyelnek arra, hogy gyermekeik mit látnak a televízióban.3)Általánosságban elmondható, hogy a gyermekeknekszóló reklámok valamilyen mértékben befolyásolják a családok haviköltségvetését.