A televíziós reklámok hatása a gyermekekre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Drengubák Bernadett
További közreműködők: Németh Dr. Nikolett
Szabó Kristóf
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:hatásvizsgálat
média
reklám
reklámjog
vásárlás
vásárlási szokások
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47280
Leíró adatok
Kivonat:1. Média szerepe és hatása a társadalomban A média általánosan atársadalomra hogyan hat/formálja. Agondolkozásmódra is miképpen és hogyan hat.2. A reklámok hatásai különböző generációkra A gyerekek, a középkorosztályés az időskorosztály.3. A médián belül avásárlási szokások Amédia hatása a társadalomra és az egyén vásárlási szokásaira.Módszertan: online kérdőívKutatási kérdéseim: 1)Az ünnepi időszakban a családok többet költenekgyermekeiknek bizonyos termékekre a magasabb reklámszám miatt.2)A szülők figyelembe veszik a korhatáribesorolásokat és figyelnek arra, hogy gyermekeik mit látnak a televízióban.3)Általánosságban elmondható, hogy a gyermekeknekszóló reklámok valamilyen mértékben befolyásolják a családok haviköltségvetését.