A Formula-1 szponzorálása és jelenléte a közösségi média platformokon, valamint a Netflix-es sorozat hatása a sportra.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kalocsai Nikoletta
További közreműködők: Kettinger Henriett
Krasztev Dr. Péter Lajos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Formula-1
közösségi média
online marketing
reklám
reklámozás
sport
szponzorálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47286

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg47286
005 20230907142620.0
008 230907suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kalocsai Nikoletta 
245 1 2 |a A Formula-1 szponzorálása és jelenléte a közösségi média platformokon, valamint a Netflix-es sorozat hatása a sportra.  |c Kalocsai Nikoletta  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A motorsportok napjainklegizgalmasabb és legveszélyesebb sportjai, közülük is talán a legismertebb aFormula 1, más néven a száguldó cirkusz. A Formula 1 a világ legrangosabbnemzetközi autóverseny sorozata és a motorspotok csúcsa mind technológiailag,mind presztízs tekintetében. A sport megannyi híres csapatot és pilótátsorakoztatott fel az évek során és a világ egyik legnézettebb sportágává nőtteki magát. Azonban maga a sport veszélyei és a sportot övező politikai ésgazdasági döntések rengeteg megosztó botrányt kavartak, amelyekben maguk acsapatok, a pilóták és az egész rendezvény-sorozat a média áldozatává váltak. Ezekáltal is vált még népszerűbbé a sport, mivel ezen események ihlettek megannyifilmet és sorozatot, közülük is a legismertebb a 2019 óta folyamatosan forgatásalatt lévő Netflix-es dokudráma sorozat, a Formula 1: Hajsza a túlélésért(Formula 1: Drive to Survive) sorozata. Mindemellett a sportolók és a csapatokis egyre nagyobb nézettségnek és rajongó tábornak örvendhetnek az elmúltévekben, és ennek a legnagyobb oka a sikeres közösségi média platformokon valószereplésük és marketingjük.A Formula-1népszerűsége megnövekedett az elmúlt években és egyre több új szponzorralnövekedett a sport támogatóinak sora, ez pedig annak köszönhető, hogy egyretöbb online felületen jelen van a sport és ezeken kommunikálják le a különbözőhíreket, botrányokat, valamint a Netflix: Drive to Survive sorozata is nagyközönséget vonzott be a Forma 1 számára.Van-e még akkora presztízsértéke és jelentősége aFormula-1-nek, hogy nagyvállalatok támogassák, szponzorálják a sportot éspozitívan hatott-e a sport népszerűségére annak az online térben való jelenléteés a spotról készült sorozat? 
695 |a Formula-1 
695 |a közösségi média 
695 |a online marketing 
695 |a reklám 
695 |a reklámozás 
695 |a sport 
695 |a szponzorálás 
700 1 |a Kettinger Henriett  |e ths 
700 1 |a Krasztev Dr. Péter Lajos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47286/1/A%20Formula-1%20szponzor%C3%A1l%C3%A1sa%20%C3%A9s%20jelenl%C3%A9te%20a%20k%C3%B6z%C3%B6ss%C3%A9gi%20m%C3%A9dia%20platformokon%2C%20valamint%20a%20Netflix-es%20sorozat%20hat%C3%A1sa%20a%20sportra..pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47286/2/Kalocsai%20Nikoletta_k%C3%BCls%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47286/3/Kalocsai%20Nikoletta_bels%C5%91-biralat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47286/4/Kalocsai%20Nikoletta_bels%C5%91-biralat_jav.pdf  |z Dokumentum-elérés