A Formula-1 szponzorálása és jelenléte a közösségi média platformokon, valamint a Netflix-es sorozat hatása a sportra.
Elmentve itt :
Szerző: | Kalocsai Nikoletta |
---|---|
További közreműködők: |
Kettinger Henriett
Krasztev Dr. Péter Lajos |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Formula-1 közösségi média online marketing reklám reklámozás sport szponzorálás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47286 |
Hasonló tételek
Formula 1 közösségi média marketingkommunikációs innovációi
: Horváth Bence
: Horváth Bence
A Formula 1 marketingkommunikációja
: Réh Roberta
: Réh Roberta
Kockázatmenedzsment a Formula-1 világában
: Kmety Ildikó
: Kmety Ildikó
A Formula-1 marketingkommunikációjának elemzése
: Keserü Dorina
: Keserü Dorina
A közösségi média, mint a Formula 1 szurkoló központú átalakulásának eszköze
: Vislovszki Eszter
: Vislovszki Eszter
Márkakövetés a közösségi média platformokon
: Kovacsev Olivér
: Kovacsev Olivér
Gasztronómiai vállalkozások és a közösségi platformokon való jelenlét Hogyan hat egy étterem vendégkörére és forgalmára?
: Bognár Kinga
: Bognár Kinga
A Formula-1 hatása Magyarország turizmusára
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
Sportmarketing, szponzoráció a Formula-1-ben
: Székely Boróka Tünde
: Székely Boróka Tünde
A Forma 1 gazdasági felépítése, valamint a 2017-es tulajdonos váltás körülményei és hatásai a sportra
: Laczó Nóra Gabriella
: Laczó Nóra Gabriella
The role of the Formula 1 Grand Prix in Hungary's tourism
: Remenyik Bulcsú, et al.
Megjelent: (2017)
: Remenyik Bulcsú, et al.
Megjelent: (2017)
A Formula-1 gazdasági felépítésének és fenntarthatósági törekvéseinek bemutatása
: Tóth Benedek
: Tóth Benedek
Videós marketing a közösségi média platformokon Hogyan legyen sikeres egy cég Social-Media kampánya?
: Szécsi Kristóf
: Szécsi Kristóf
A televízió hatása a sportra
: Veres Gábor
: Veres Gábor
A Formula 1-es Magyar Nagydíj, mint turisztikai termék bemutatása
: Jónás Enikő
: Jónás Enikő
A Formula-1 Magyar Nagydij, mint nagyrendezvény hatása Budapest turizmusára
: Csúcs Viktor Zsombor
: Csúcs Viktor Zsombor
A Vaják című tv-sorozat hatása a magyar filmturizmusra
: Zsobrák Luca
: Zsobrák Luca
A bonyhádi Aranysas Gyógyszertár a közösségi platformokon
: Hartmann-Szabó Barbara
: Hartmann-Szabó Barbara
A Formula-1-es magyar nagydíj Kerepes, Mogyoród és Szada szemszögéből
: Hortobágyi Zsanett
: Hortobágyi Zsanett
A Formula-1 Magyar Nagydíj hatása Magyarország turizmusára, gazdaságára és imázsára
: Janicsek Nóra
: Janicsek Nóra
A verseny, ami még hátra van. A Formula 1 fenntarthatósági törekvéseinek értékelése
: Ökrös Richárd
: Ökrös Richárd
A Labdarúgó Bajnokok Ligájának szponzorálása, mint marketing eszköz
: Mónos Zoltán
Megjelent: (2013)
: Mónos Zoltán
Megjelent: (2013)
Az úszósport szponzorálása Magyarországon a londoni olimpia tükrében
: Mutina Éva
Megjelent: (2013)
: Mutina Éva
Megjelent: (2013)
A sportanalitika hatása az amerikai profi sportra
: Bartha Bence
: Bartha Bence
A H1 Systems Kft. online jelenléte
: Ugrai Bálint
: Ugrai Bálint
A Netflix vállalati stratégiája, szervezeti kultúrája, valamint üzleti modellje
: Villám Ágnes
: Villám Ágnes
Online reklámok megjelenésének típusai és helyük a közösségi platformokon
: Tóth Annamária
: Tóth Annamária
A Netflix Magyarországon
: Villányi Gábor
: Villányi Gábor
A Netflix marketingstratégiája
: Tüske Gergő Dániel
: Tüske Gergő Dániel
A Netflix kríziskommunikációja
: Göblyös-Lukács Henrietta
: Göblyös-Lukács Henrietta
Költségelemző alkalmazások a mobil platformokon
: Csurgó János
: Csurgó János
A Netflix sikerhez vezető lépései
: Borics Kinga
: Borics Kinga
A Netflix üzleti környezetének elemzése
: Bujdosó Ádám
: Bujdosó Ádám
A hagyományos és közösségi média hatása a magyar divatmárkákra – a Sugarbird márka elterjedése és népszerűsége a médiában és a közösségi platformokon
: Kalmár Klaudia
: Kalmár Klaudia
A műkorcsolya diplomáciája, a sportdiplomácia hatása a nemzetközi és hazai műkorcsolya sportra
: Anheuer Gréta
: Anheuer Gréta
A 2012-es TVK Triatlon Nagyhét és a TVK ITU Triatlon Világkupa kommunikációja, szponzorálása
: Gyöngyösi Bettina
Megjelent: (2013)
: Gyöngyösi Bettina
Megjelent: (2013)
Az Euro2020 és 2021-es Formula-1 Magyar Nagydíj Budapest turizmusára gyakorolt gazdasági és turisztikai hatásainak vizsgálata
: Dancs Klaudia Kíra
: Dancs Klaudia Kíra
A közösségi média és az online jelenlét szerepe a vállalkozások életében
: Iszlai Norbert
: Iszlai Norbert
Az influencer marketing jelenléte és annak hatása a közösségi média felületeken
: Árvai Ádám
: Árvai Ádám
A közösségi média jelenléte és hatása a különböző generációkra marketingkommunikációs szempontból napjainkban
: Németh Szilvia
: Németh Szilvia
Hasonló tételek
-
Formula 1 közösségi média marketingkommunikációs innovációi
: Horváth Bence -
A Formula 1 marketingkommunikációja
: Réh Roberta -
Kockázatmenedzsment a Formula-1 világában
: Kmety Ildikó -
A Formula-1 marketingkommunikációjának elemzése
: Keserü Dorina -
A közösségi média, mint a Formula 1 szurkoló központú átalakulásának eszköze
: Vislovszki Eszter