A marketing szerepe az értékesítésben, avagy a kettő kapcsolata egymással

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kiri Edina Szimonetta
További közreműködők: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Kulcsszavak:együttműködés
emberi kommunikáció
értékesítés
fejlődés
kapcsolat
marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47287
Leíró adatok
Kivonat:A szakmai gyakorlatom ideje alatt két céggel volt szerencsém együtt dolgozni. Mivel ezek a cégek más tevékenységi körben mozogtak így a dolgozatomban azt fejtem ki, hogy a marketingnek milyen/mekkora szerepe van az értékesítésben illetve, hogy ezeknek a területeknek az egymással való kapcsolata/egymásra való hatása milyen is elméletben és gyakorlatban. Továbbá a saját feladataim által bemutatom, hogy milyen sokoldalú munkát végez egy marketing területen dolgozó szakember, milyen érdekesen, aktívan telnek mindennapjai.