A marketing szerepe az értékesítésben, avagy a kettő kapcsolata egymással

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kiri Edina Szimonetta
További közreműködők: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Kulcsszavak:együttműködés
emberi kommunikáció
értékesítés
fejlődés
kapcsolat
marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47287

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg47287
005 20230907142622.0
008 230907suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kiri Edina Szimonetta 
245 1 2 |a A marketing szerepe az értékesítésben, avagy a kettő kapcsolata egymással  |c Kiri Edina Szimonetta  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakmai gyakorlatom ideje alatt két céggel volt szerencsém együtt dolgozni. Mivel ezek a cégek más tevékenységi körben mozogtak így a dolgozatomban azt fejtem ki, hogy a marketingnek milyen/mekkora szerepe van az értékesítésben illetve, hogy ezeknek a területeknek az egymással való kapcsolata/egymásra való hatása milyen is elméletben és gyakorlatban. Továbbá a saját feladataim által bemutatom, hogy milyen sokoldalú munkát végez egy marketing területen dolgozó szakember, milyen érdekesen, aktívan telnek mindennapjai. 
695 |a együttműködés 
695 |a emberi kommunikáció 
695 |a értékesítés 
695 |a fejlődés 
695 |a kapcsolat 
695 |a marketing 
700 1 |a Dr. Rimóczi Dr. Csilla  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47287/1/A%20marketing%20szerepe%20az%20%C3%A9rt%C3%A9kes%C3%ADt%C3%A9sben%2C%20avagy%20a%20kett%C5%91%20kapcsolata%20egym%C3%A1ssal.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47287/2/Kiri%20Edina.pdf  |z Dokumentum-elérés