Az innováció szerepe az Apple Inc. márkaépítése során

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pintér Ákos
További közreműködők: Kelkó Tamás
Zelena Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Apple
innováció
iPad
iPhone
márkaépítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47301
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatom során hosszasan elemeztem az innováció fontosságát az Apple Inc. vállalatának a márkaépítése során. A dolgozatban kifejtettem a márkaépítés legfontosabb elemeit, és ezeket rávetítettem az Apple által végzett branding-re. Elemzésre kerültek ezen felül a vállalat arculatának az elemei, termékei közül az iPhone és az iPad eszközöket vizsgáltam marketing szempontból. A dolgozatban hosszas elemzés olvasható az Apple legfontosabb reklámkampányairól, illetve a társadalmi felelősségvállalás is. Ezeken felül egy SWOT analízis is megtekinthető a dolgozatban, és kifejtésre került, hogyan vált az Apple-ből szeretetmárka.