Vendégértékelések fontossága a szállodai értékesítés során

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Horváth Balázs
További közreműködők: Totth Dr. Gedeon
Kulcsszavak:GAP-modell
marketingmix
Mystery Hotel Budapest
szolgáltatásmarketing
vendégélmény
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47303

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg47303
005 20230907142653.0
008 230907suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Horváth Balázs 
245 1 0 |a Vendégértékelések fontossága a szállodai értékesítés során  |c Horváth Balázs  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szállodák helyzete igencsak megnehezedett aCOVID-19-es járvány időszaka alatt. Most már talán kijelenthetjük, hogy kezd visszatérniaz élet a régi kerékvágásba és újra rengeteg ember veszi igénybe nap, mint napaz egyes szálláshelyek által nyújtott szolgáltatásokat. Legyen szó üzletiútról, céges rendezvényről, esküvőről vagy nyaralásról. Azonban közel semmindegy, hogy hol szállunk meg. Alapos utánajárást követően kell meghoznunkdöntésünket, hogy az általunk választott helyen eltöltött idő az igényeinknekleginkább megfelelő legyen.Több helyen is előfordul, hogy nem megfelelően kezelik avendégek visszajelzéseit, vagy egyáltalán nem is törődnek azokkal. 2023-ban egyjól működő vállalkozás esetében ez elengedhetetlen feltétel. 
695 |a GAP-modell 
695 |a marketingmix 
695 |a Mystery Hotel Budapest 
695 |a szolgáltatásmarketing 
695 |a vendégélmény 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47303/1/Horv%C3%A1th_Bal%C3%A1zs_Vend%C3%A9g%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9sek_Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat_.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47303/2/Horv%C3%A1th%20Bal%C3%A1zs.pdf  |z Dokumentum-elérés