Digitális marketingstratégiák az elektronikus sportok világában (E-sport)

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Máté
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Ress Tirza
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ágazat elemzés
digitális marketing
e-Sport
fejlődési lehetőségek
hivatásos sportolók
közvetítők
marketingstratégiák
streamer
szponzorálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47310
Leíró adatok
Kivonat:Az E-sport nem igazi sport!” kijelentést kétségkívül minden ember hallotta már legalábbegyszer az elmúlt 10 évben, legfőképpen Magyarországon. Ez az általános vélekedésvisszavezethető az elektronikus sportok elképesztő sebességű térhódítására mind a közösségimédiában, mind az informatikai eszközökkel kereskedők piacára, hiszen az elmúlt időszakbanrobbant be a köztudatba, hogy a videójátékok iránti rajongás nem megvetendő dolog.Olyannyira, hogy szinte egészen a kiskorúaktól kezdve negyven éves korhatárig mindenkilegalább több alkalommal játszott videójátékokkal életében, ha nem is aktívan. Mindenholtalálkozhatunk velük, legyen szó telefonokról, tabletekről, játékkonzolokról vagy asztaliszámítógépekről, ez egy hatalmas piac a jelenlegi világban.