Digitális marketingstratégiák az elektronikus sportok világában (E-sport)
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
További közreműködők: | |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | ágazat elemzés digitális marketing e-Sport fejlődési lehetőségek hivatásos sportolók közvetítők marketingstratégiák streamer szponzorálás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47310 |
Kivonat: | Az E-sport nem igazi sport!” kijelentést kétségkívül minden ember hallotta már legalábbegyszer az elmúlt 10 évben, legfőképpen Magyarországon. Ez az általános vélekedésvisszavezethető az elektronikus sportok elképesztő sebességű térhódítására mind a közösségimédiában, mind az informatikai eszközökkel kereskedők piacára, hiszen az elmúlt időszakbanrobbant be a köztudatba, hogy a videójátékok iránti rajongás nem megvetendő dolog.Olyannyira, hogy szinte egészen a kiskorúaktól kezdve negyven éves korhatárig mindenkilegalább több alkalommal játszott videójátékokkal életében, ha nem is aktívan. Mindenholtalálkozhatunk velük, legyen szó telefonokról, tabletekről, játékkonzolokról vagy asztaliszámítógépekről, ez egy hatalmas piac a jelenlegi világban. |
---|