A vállalatok zöld kommunikációjának formái és a környezeti értékek felértékelődése a társadalomban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gyürü Aténa
További közreműködők: Folmeg Dr. Márta
Zelena Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
fogyasztói attitűdök
környezetvédelem
marketingkommunikáció
vállalati kommunikáció
zöld kommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47315

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg47315
005 20230907142721.0
008 230907suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gyürü Aténa 
245 1 2 |a A vállalatok zöld kommunikációjának formái és a környezeti értékek felértékelődése a társadalomban  |c Gyürü Aténa  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomtémája a vállalatok részéről intézett környezetikommunikáció megnövekedett jelentősége egy olyan társadalomban, ahol egyre többfogyasztó számára válik a környezet védelme és a fenntarthatóság problémájaegyre fontosabb kérdéssé. Dolgozatomban szeretném bemutatni a zöld vállalatikommunikáció kialakulásának okait, annak fejlődésének folyamatát a környezetvédelemmel,fenntarthatósággal összefüggésben, valamint a társadalom környezetvédelemhez fűződő attitűdjeit. Szeretnék világos képet festeni az ilyenfélekommunikáció megjelenési lehetőségeiről és azok előnyeiről, valamint a velevaló visszaélésről és annak veszélyeiről. 
695 |a 21. század 
695 |a fogyasztói attitűdök 
695 |a környezetvédelem 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a vállalati kommunikáció 
695 |a zöld kommunikáció 
700 1 |a Folmeg Dr. Márta  |e ths 
700 1 |a Zelena Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47315/1/gyuru_atena_szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47315/2/Gyuru%20Atena.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47315/3/opp_z%C3%B6ldkomm_GY%C3%9CR%C3%9CATH%C3%89NA.pdf  |z Dokumentum-elérés