A szponzoráció szerepe a Forma-1-ben

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kémeri Boglárka
Other Authors: Szabó Edit
Kulcsszavak:Forma-1
netflix
sport
sportszponzoráció
streaming
szponzoráció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47322
Description
Abstract:Dolgozatom a szponzoráció rövid bemutatásával kezdődik, melyet a sportszponzorációk részletes vizsgálata követ, ahol olyan nagy sporteseményekről is említést teszek, mint az olimpia vagy a Super Bowl. Külön fejezetet szentelek annak, hogy a befogadói oldalról is megvizsgálom a szponzorációkat, itt főleg olyan dolgokról értekezek, mint, hogy hogyan lehet a néző figyelmét fenntartani egy sportközvetítés során. A Forma-1-hez kapcsolódóan beszélek a Formula-1 történetéről, a szponzorációk megjelenéséről az autósportban és a Netflix-en futó Hajsza a túlélésért című doku-realityről is, mely fellendítette a Forma-1 népszerűségét. Dolgozatomat egy primer kutatással zárom, melyben arra a hipotézisre keresem a választ többek között, hogy a szponzorációs együttműködések hatása a legtöbb esetben növeli a márka ismertségét és javítja a cég imázsát.