Online marketingkommunikáció alkalmazása a kis- és középvállalkozások szektorában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dvorák Réka
További közreműködők: Szabó Edit
Kulcsszavak:e-marketing - elektronikus marketing
kis- és középvállalkozás - KKV
közösségi média
online marketing
online reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47330

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg47330
005 20230907142741.0
008 230907suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Dvorák Réka 
245 1 0 |a Online marketingkommunikáció alkalmazása a kis- és középvállalkozások szektorában  |c Dvorák Réka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatom fő témája az online marketing használataés szerepe a kis- és középvállalkozáskban. Dolgozatomban, az irodalomsegítségével bemutatom a marketing-mix elemeit, a marketingkommunikációs mixet,az online marketing eszközeit és platformjait, a márkát és a hazai Kkv-at. Dolgozatombanismertetni fogom, a szakmai gyakorlati helyemet és a cég által használt onlineeszközöket, amelyeket részletesen bemutatok. A vállalat célcsoportját,üzeneteit, céljait, erősségeit és gyengeségeit is bemutatom. Dolgozatom végénjavaslatokat teszek, az online marketing eszközök bővítésére.  
695 |a e-marketing - elektronikus marketing 
695 |a kis- és középvállalkozás - KKV 
695 |a közösségi média 
695 |a online marketing 
695 |a online reklám 
700 1 |a Szabó Edit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47330/1/Dvor%C3%A1k%20R%C3%A9ka%20Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47330/2/B%C3%ADr%C3%A1lat%20Dvor%C3%A1k%20R%C3%A9ka.pdf  |z Dokumentum-elérés