Influenszer marketing női célpiacra- Az Instagramon alkalmazott influenszer marketing hatékonyságának vizsgálata a női fogyasztókat célzó kozmetikai termékeken keresztül

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tóth Csilla
Kulcsszavak:.NET Framework
alkalmi foglalkoztatás
fogyasztói attitűd
fogyasztói magatartás
influenszer marketing
kozmetikai cikkek
közösségi média marketing
marketingkommunikáció
nők
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47339
Description
Abstract:Záródolgozatom témája a ­­női célpiacra szánt kozmetikai termékeketnépszerűsítő influenszer tartalmak hatékonyságának vizsgálata a közösségi média egyik kedveltplatformján, az Instagramon keresztül.Kifejezettenarról,­­ hogy ezen a piacon mennyire tölt be befolyásoló szerepet az influenszermarketing stratégia használata. Továbbá vizsgálni kívánom a női célpiac milyenszempontokat vesz figyelembe vásárlási döntése meghozatalakor egy influenszerhirdetést látva, azaz melyek azok a tartalmi és kommunikációs elemek, amelyekalapján igent mond az adott termékre.Néhánybevezető gondolatot követően a fogyasztói magatartás kerül rövid bemutatásra,mely téma után a nők fogyasztói attitűdjére is kitekintünk. Fontosnak tartom, hogylefektessem a később ismertetni kívánt kérdéskör alapjait, egészenvisszavezetve a fogyasztói magatartáshoz. Az alapokhoz tartozik a nők ésférfiak vásárlói magatartása közötti különbség, mely témával szintén az adottfejezetben foglalkozom. Az kezdeti szakaszokban előkészítésre került akövetkező fejezet, amely a nőkkel való kommunikáció fontosságát és a generációsmarketing szegmentálása alapján meghatározott csoportok főbb jellemzőittaglalja. Ezt követi a közösségi média bevonása a következő három fejezetben,majd az influenszer marketing ismertetése bővebben. Végül pedig az általam készítettkutatás eredményeinek beszámolója és összegzése zárja a dolgozatom.