Influenszer marketing női célpiacra- Az Instagramon alkalmazott influenszer marketing hatékonyságának vizsgálata a női fogyasztókat célzó kozmetikai termékeken keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Csilla |
---|---|
Kulcsszavak: | .NET Framework alkalmi foglalkoztatás fogyasztói attitűd fogyasztói magatartás influenszer marketing kozmetikai cikkek közösségi média marketing marketingkommunikáció nők |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47339 |
Hasonló tételek
Influenszer marketing és content marketing a női fitnesz világban a Myprotein példáján keresztül
: Szabó Éva
: Szabó Éva
Influenszer marketing hatása Z generációra
: Molnár Martin
: Molnár Martin
Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon
: Kocsis Gerda
: Kocsis Gerda
Influenszer marketing lehetőségei és kihívásai a szépségiparban
: Mezei Melinda Anita
: Mezei Melinda Anita
Influenszer együttműködések a reklámpiacon
: Véber Cintia
: Véber Cintia
Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban
: Szomszéd Réka
: Szomszéd Réka
Szakember vagy influenszer avagy az influenszerek és a fogyasztói döntéshozatal összefüggései az egészségtudatosság terén
: Suba Vanda
: Suba Vanda
Az influenszer marketing hatása a magyarországi B2C e-kereskedelemre
: Gazdag Dorottya
: Gazdag Dorottya
Az influenszer marketing szerepe a 21. században és alkalmazása a gyakorlatban
: Vécsei Bence Tibor
: Vécsei Bence Tibor
A magyarországi társasjátékos piac marketing szemmel, fókuszban az influenszer- és tartalommarketing
: Magyarossy István
: Magyarossy István
Újszerű marketingkommunikációs megoldások - Az UGC és az influenszer marketing szerepe napjainkban
: Simán Roxána
: Simán Roxána
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói magatartásra a divatcikkeket árusító kis-és nagykereskedelmekre fókuszálva
: Tóth Boglárka Sára
: Tóth Boglárka Sára
Az influenszer marketing hatása a Z és Y generációkra 3 online platform tükrében
: Kuna Katalin
: Kuna Katalin
Influencer marketing az Instagramon
: Ropos Annamária
: Ropos Annamária
Az influenszer- és celebritásmarketing hitelességalapú vizsgálata a Hell energiaital példáján keresztül
: Rövid Beatrix Alexandra
: Rövid Beatrix Alexandra
Hitelesség és hatékonyság erősítése az influenszer marketingben - Valóság és Illúziók
: Czotter Réka Kata
: Czotter Réka Kata
A közösségi média oldalak és az influenszer marketing hatása a Z, Y és X generáció vonatkozásában
: Rékasi Noémi
: Rékasi Noémi
A jövő generációját célzó marketing sajátosságai
: Náfrádi Dóra
: Náfrádi Dóra
Új Generációs Marketing Eszközök - Hogyan befolyásoljuk a fogyasztókat a digitális világban?
: Kozák Győző
: Kozák Győző
Női menedzserek
: Erdélyi Éva
: Erdélyi Éva
Az Instagramon történő marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a divat kontextusában
: Nguyen Thuy Valentina
: Nguyen Thuy Valentina
Az Instagramon történő marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a divat kontextusában
: Nguyen Thuy Valentina
: Nguyen Thuy Valentina
A női vezetők karriersajátosságai női és férfi szemmel
: Durovics Edina
: Durovics Edina
Női szerepváltozások megítélése és női egyenjogúsági kérdések napjainkban Magyarországon
: Szakács Ildikó
: Szakács Ildikó
Női munkavállalók kihívásai
: Kristóf Janka
: Kristóf Janka
Női Vezetők Érvényesülése
: Kiss Rita
: Kiss Rita
A Nők Lapja Cafe online női magazin marketing elemzése
: Szabó Tamás Olivér
: Szabó Tamás Olivér
Női vállalkozók Kihívások és szemléletmódok
: Szentesi Bettina
: Szentesi Bettina
Az adóhatóság által alkalmazott adóelkerülés megakadályozását célzó intézkedések és ezek számviteli megjelenése
: Pátkai Erika
: Pátkai Erika
Az Instagramon megjelenő influencer marketing hatásai a fiatal nőkre
: Győry Viktória
: Győry Viktória
Tartalommarketing az Instagramon
: Patay Natália Nóra
: Patay Natália Nóra
Femvertising – A feminista marketing stratégia hatása a magyar női fogyasztókra
: Farkas Brigitta
: Farkas Brigitta
A Spar üzleti stratégiájának elemzése a saját márkás termékeken keresztül
: Babartzy Aliz
: Babartzy Aliz
Női karrierek a szállodaiparban
: Szabó Brigitta
: Szabó Brigitta
Női testképideál a reklámokban
: Várhelyi Mercédesz
: Várhelyi Mercédesz
Női szerepek a reklámokban
: Nagy Viktória Dorina
: Nagy Viktória Dorina
Női szerepek és szerepütközések
: Vincze Virág Rita
: Vincze Virág Rita
Női vállalkozók Magyarországon Global Entrepreneurship Monitor Különjelentés
: Csákné Filep Judit, et al.
Megjelent: (2024)
: Csákné Filep Judit, et al.
Megjelent: (2024)
Női vállalkozások. Vállalkozói hajlandóság kutatása a gazdasági szakos női hallgatók körében Magyarországon
: Kollár Eszter
: Kollár Eszter
A női önismereti kiscsoportokon való részvétel motivációjának vizsgálata a női énkép tükrében
: Donkó Petra Dorina
: Donkó Petra Dorina
Hasonló tételek
-
Influenszer marketing és content marketing a női fitnesz világban a Myprotein példáján keresztül
: Szabó Éva -
Influenszer marketing hatása Z generációra
: Molnár Martin -
Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon
: Kocsis Gerda -
Influenszer marketing lehetőségei és kihívásai a szépségiparban
: Mezei Melinda Anita -
Influenszer együttműködések a reklámpiacon
: Véber Cintia