Egy multinacionális cég kríziskommunikációs stratégiája

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Oláh Dorina
Other Authors: Haág Zalán
Zelena Dr. András
Format: Thesis
Kulcsszavak:kommunikáció
kommunikációs csatornák
kommunikációs eszközök
kommunikációs stratégia
válságkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47343

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg47343
005 20230907142800.0
008 230907suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Oláh Dorina 
245 1 0 |a Egy multinacionális cég kríziskommunikációs stratégiája  |c Oláh Dorina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A kríziskommunikáció a vállalati kommunikáció egyik legkritikusabb területe, amely kihívást jelenthet a kisebb és nagyobb vállalatok számára egyaránt. Szakdolgozatomban azt vizsgálom, hogy hogyan építhet egy multinacionális vállalat hatékony kríziskommunikációs stratégiát, amelyek lehetővé teszik a számukra váratlan események kezelését és az üzleti érdekek védelmét. Kitérek minden olyan nélkülözhetetlen stratégiai pillérre, amelyekre egy multinacionális vállalatnak alapoznia kell a kommunikációját válsághelyzetben.A szakdolgozat azonban nem csak a vállalatok számára nyújt hasznos információkat, hanem azok számára is érdekes lehet, akik érdeklődnek a vállalati kommunikáció és a krízismanagement területe iránt. 
695 |a kommunikáció 
695 |a kommunikációs csatornák 
695 |a kommunikációs eszközök 
695 |a kommunikációs stratégia 
695 |a válságkommunikáció 
700 1 |a Haág Zalán  |e ths 
700 1 |a Zelena Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47343/1/Szakdolgozat%20-%20Ol%C3%A1h%20Dorina.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47343/2/bge_szakdolgozat_kulsobiralat_olahdorina.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47343/3/opp_krizisomm_Ol%C3%A1hDorina.pdf  |z Dokumentum-elérés