Understanding K-pop and the reasons for its global success
Saved in:
Main Author: | Vo Hoang Khanh Linh |
---|---|
Other Authors: |
Anh Tuan Tran
Hidasi Dr. Judit |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | culture export digitalization globalization government support k-pop music industry |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47353 |
Similar Items
"Hallyu-hatás" – a K-pop térhódítása
: Fikó Alexa
: Fikó Alexa
Entrepreneurs’ motivation and reasons in Hungary
: Hegedüs Dániel György
: Hegedüs Dániel György
The effect of K-pop on South Korea’s inbound tourism and destination image
: Bicskei Bianka
: Bicskei Bianka
Dél-Korea kulturális turizmusa a k-pop és a k-drámák hatására
: Farkas Cintia
: Farkas Cintia
Reasons for the Foreign Direct investment decline trend South Africa
: Menoe Lebogang Priscilla
: Menoe Lebogang Priscilla
A K-pop jelenléte és hatása Dél-Korea nyilvános diplomáciájában
: Szabó Laura
: Szabó Laura
The reasons leading to strategy switch of mobile phone brands Case of Nokia
: Bayramov Ramil
: Bayramov Ramil
A K-pop jelenléte Dél-Korea nyilvános diplomáciájában és azon túl
: Szabó Laura
: Szabó Laura
Pop-up Potentialities Effects of Pop-up Stores upon Brand Marketing
: Li Mingzu
: Li Mingzu
Assessing Fan Preferences in K-Pop Idols' Image and Identities and Their Implications for Effective Marketing Strategies
: Khuc Thi Hue Chi
: Khuc Thi Hue Chi
The potential of Hungarian wines on the international market by understanding their historic and current position and estimating opportunity within global context
: Csizmadia Dávid
: Csizmadia Dávid
Understanding Green Marketing A case study of IKEA
: Al Qoh Oumaima
: Al Qoh Oumaima
Pop-up vagy Pop down Szezonális áruházak a magyar piacon
: Farkas Kira Zoé
: Farkas Kira Zoé
A k-pop és a közösségi média szerepe Dél-Korea turisztikai vonzerejében
: Járosi Kitti Dominika
: Járosi Kitti Dominika
Dél-Koreai lemezkiadók marketing stratégiája és a K-pop rajongók fogyasztói magatartása
: Zlatzky Fruzsina Virág
: Zlatzky Fruzsina Virág
K-Pop 4E azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS)
: Gajzágó Éva Judit
Published: (2021)
: Gajzágó Éva Judit
Published: (2021)
Communication does not necessarily mean understanding
: Tsap Veronika
: Tsap Veronika
Understanding the Concept and Importance of City Branding
: Tóth Dániel
: Tóth Dániel
Hogyan hódította meg a K-pop a világot? Nemzetközi marketingstratégiák és kulturális hatások
: Varga Vivien
: Varga Vivien
The global financial crisis and its effect to the Hungarian external economy
: Zettelmayer Tibor
: Zettelmayer Tibor
The financial crisis and its impacts on the global and Hungarian economic policies
: Hegedűs Ferenc
: Hegedűs Ferenc
UNDERSTANDING THE ROLE OF TECHNOLOGY IN SERVICE INNOVATION IN CATERING
: Chammem Mehdi
: Chammem Mehdi
The project “Canal Istanbul” and its potential influence on global maritime trading
: Rashidli Zaur
: Rashidli Zaur
Understanding generational differences in digital consumer behavior the role of generalizations
: Darab Szonja
: Darab Szonja
The marketing strategy of Netflix, and the possible reasons, why does the company not have many subscribers in Hungary
: Devecser Zsolt Tamás
: Devecser Zsolt Tamás
Challenges ahead for the global economy
: Pham Hoang Ha
: Pham Hoang Ha
Ukraine's economy in a historical perspective and its participation in Global Value Chains
: Khasizada Tarigulu
: Khasizada Tarigulu
What is the role of SWIFT in the financial sanction, its impact over global interdependence.
: Hijioka Camelo Lucas Djin
: Hijioka Camelo Lucas Djin
Understanding oil loss patterns in seaborne crude oil transportation
: Sólyom Martin
: Sólyom Martin
Succession of Family Business
: Bernáth Milán Kristóf
: Bernáth Milán Kristóf
A Pop-up házak piaci bevezetése Magyarországon
: Rosta Zita
: Rosta Zita
Understand the role of social media on consumers to choose sustainable tourism products
: Szikhardt Eszter
: Szikhardt Eszter
Digital Panic - Understanding the Dynamics of Bank Runs and Regulations in the Digital Sphere
: Nagy Réka
: Nagy Réka
Understanding Informal Trade in the context of Small and Medium Enterprises (SMEs) in Ghana.
: Bawa Abdul Rauf Mamshie
: Bawa Abdul Rauf Mamshie
Understanding How Food Allergy Shapes Consumer Behaviour and Decision-making
: Balló Boglárka Jázmin
: Balló Boglárka Jázmin
Pollution of the aviation industry and its effect near airports “Global challenges – local solutions”
: Polgár Zsombor
Published: (2024)
: Polgár Zsombor
Published: (2024)
The 2008 global financial crisis and its impact on the british economy and on the british-hungarian economic relations
: Mocsári Dávid
Published: (2013)
: Mocsári Dávid
Published: (2013)
A lisszaboni Pop Cereal Café budapesti bevezetésének terve
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
Behind the "success" of the Tunisian revolution
: Ben Ayada Ghada
: Ben Ayada Ghada
Successful restaurant management franchise vs independent
: Munkhzul Temuulen
: Munkhzul Temuulen
Similar Items
-
"Hallyu-hatás" – a K-pop térhódítása
: Fikó Alexa -
Entrepreneurs’ motivation and reasons in Hungary
: Hegedüs Dániel György -
The effect of K-pop on South Korea’s inbound tourism and destination image
: Bicskei Bianka -
Dél-Korea kulturális turizmusa a k-pop és a k-drámák hatására
: Farkas Cintia -
Reasons for the Foreign Direct investment decline trend South Africa
: Menoe Lebogang Priscilla