Hogyan válik társsá egy termék?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Krajner Dóra
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Kulcsszavak:háztartási készülékek
marketing mix
termékélmény
vállalkozás marketingstratégiája
versenytársak elemzése
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47355
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatom témájaként a„Termékélmény elvárások és ehhez kapcsolódó marketing stratégiák” témakörtválasztottam.Szakmai gyakorlatomat a németBosch-Csoporthoz tartozó BSH Home Appliances Group hazai leányvállalatánál, aBSH Kft-nél volt alkalmam lefolytatni, így kutatásomat a háztartási készülékekterületén a Bosch márkára végeztem. Dolgozatomhoz a márka egyik legfontosabbtermékkategóriáját, a MUM konyhai robotgép termékcsaládot választottam.