Hogyan válik társsá egy termék?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Krajner Dóra
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Kulcsszavak:háztartási készülékek
marketing mix
termékélmény
vállalkozás marketingstratégiája
versenytársak elemzése
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47355

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg47355
005 20230907142818.0
008 230907suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Krajner Dóra 
245 1 0 |a Hogyan válik társsá egy termék?  |c Krajner Dóra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatom témájaként a„Termékélmény elvárások és ehhez kapcsolódó marketing stratégiák” témakörtválasztottam.Szakmai gyakorlatomat a németBosch-Csoporthoz tartozó BSH Home Appliances Group hazai leányvállalatánál, aBSH Kft-nél volt alkalmam lefolytatni, így kutatásomat a háztartási készülékekterületén a Bosch márkára végeztem. Dolgozatomhoz a márka egyik legfontosabbtermékkategóriáját, a MUM konyhai robotgép termékcsaládot választottam. 
695 |a háztartási készülékek 
695 |a marketing mix 
695 |a termékélmény 
695 |a vállalkozás marketingstratégiája 
695 |a versenytársak elemzése 
700 1 |a Jäckel Dr. Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47355/1/Krajner_D%C3%B3ra_Hogyan_v%C3%A1lik_t%C3%A1rss%C3%A1_egy_term%C3%A9k.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47355/2/B%C3%ADr%C3%A1lati%20lap_Krajner%20D%C3%B3ra%20AT73KX.pdf  |z Dokumentum-elérés