Az online társkeresők, mint médiumok kommunikációjának vizsgálata - Az online identitás torzítása
Saved in:
| Main Author: | Szeleczki Borbála |
|---|---|
| Other Authors: |
Berta Dr. Péter
Szlapák-Matusz Krisztina |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | 21. század életmód hamisítás közösségi média Tinder |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47360 |
Similar Items
Online társkeresők megjelenése az új médiában
: Vékási Virág
: Vékási Virág
Az Ignorant és Trash tetoválások Mint Kommunikációs Médiumok
: Strábel Farkas József
: Strábel Farkas József
Az Organiqa webáruház online kommunikációjának és megjelenéseinek vizsgálata
: Oláh Tímea Kinga
: Oláh Tímea Kinga
A vállalati identitás belső kommunikációjának jelentősége és vizsgálata egy szállodalánc példáján keresztül
: Stuller Angelika Krisztina
: Stuller Angelika Krisztina
Hazai médiumok helyzete
: Keller Sára
: Keller Sára
A Mucius Scaevola Kft. online megjelenéseinek és online kommunikációjának vizsgálata
: Óbíró Kitti
: Óbíró Kitti
Két politikus online kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Czinege Gabriella Dóra
: Czinege Gabriella Dóra
Két politikus online kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Czinege Gabriella Dóra
: Czinege Gabriella Dóra
A közösségi médiumok retorikai sajátosságai
: Király Réka
: Király Réka
A Media Markt online kommunikációjának vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre
: Báldogi Richárd
: Báldogi Richárd
Közszolgálat elvben és a médiumok gyakorlatában
: Tóth Ágnes Diána
: Tóth Ágnes Diána
A közösségi médiumok gender központú elemzése
: Nyolczas Vivien
: Nyolczas Vivien
Az FMCG cégek társadalmi felelősségvállalási online kommunikációjának összehasonlítása az érintettek szemszögéből
: Dickinson Andrea
: Dickinson Andrea
Az Abonett marketingstratégiájának és kommunikációjának elemzése az online és offline térben
: Lőrincz Bereniké
: Lőrincz Bereniké
Az ATL médiumok helyzete és alkalmazkodása a modern korhoz
: Imrefi Patrícia
: Imrefi Patrícia
Vállalatok társadalmi felelőssége – Kis- és középvállalkozások online CSR kommunikációjának elemzése
: Komlódi Ágota
: Komlódi Ágota
A területi tőke identitás faktorának erősítése a sportolói identitás által
: Faragó Beatrix, et al.
Published: (2020)
: Faragó Beatrix, et al.
Published: (2020)
A kreatív szövegírás változásai reklámtörténelem és médiumok viszonyában
: Fehér Dániel
: Fehér Dániel
A közszolgálati és kereskedelmi médiumok műsorstruktúrájának összehasonlító elemzése
: Pap Judit
: Pap Judit
A fogadótér mint az intézményi identitás közvetítője – az Országos Vízügyi Főigazgatóság példája
: Bárd Edit
: Bárd Edit
Zenei szubkultúrák és színterek napjainkban. Identitás, közösség és digitalizáció. A hagyományos és az online közösségek összefonódása.
: Bolyog Norbert
: Bolyog Norbert
A Béres Actival+Magnézium termék bevezetésének bemutatása és online kommunikációjának elemzése
: Hajdu Péter
: Hajdu Péter
A közterületi reklámok sajátos vonatkozásai a hagyományos médiumok világában
: Bernát Richárd Norbert
: Bernát Richárd Norbert
A Magyar identitás megtartása az Egyesült Államokban
: Szalóczy Ádám
: Szalóczy Ádám
Globális reklámok napjainkban, és azok fordítási nehézségei az audiovizuális médiumok használata során
: Barna Henrik
: Barna Henrik
Nemzeti identitás a föderalista Belgiumban
: Budai Dávid
Published: (2014)
: Budai Dávid
Published: (2014)
Mélyülés vagy dezintegráció? Az európai identitás mint az integráció jövőjét meghatározó egyik fontos tényező
: Bakosné Farkas Fruzsina
: Bakosné Farkas Fruzsina
A TMC belső kommunikációjának vizsgálata
: Mikli Dorina
: Mikli Dorina
Sör, identitás és krízis A Bud Light esete
: Magyar Márton
: Magyar Márton
A Nestlé gabonapelyhek kommunikációs stratégia váltása a hagyományos és az új médiumok tükrében
: Sütöri Boglár
: Sütöri Boglár
Az európai és a nemzeti identitás formálódó szerepe
: Molnár Alíz
Published: (2018)
: Molnár Alíz
Published: (2018)
Az Ibis Styles Budapest Airport szállodai kommunikációjának vizsgálata
: Pataky András Ferenc
: Pataky András Ferenc
A KÉSZ Csoport belső kommunikációjának vizsgálata
: Gila Dóra
: Gila Dóra
A sportolók, mint brandek az online világban
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Termékvisszahívások kommunikációjának jellemzői
: Bencsics Zsuzsanna
: Bencsics Zsuzsanna
Identitás a XXI. század információs társadalmában, az internet hatásai
: Avornicului Mihai, et al.
Published: (2016)
: Avornicului Mihai, et al.
Published: (2016)
A Bitcoin, mint digitális fizetőeszköz és az előállításából származó fenntarthatósági kérdések vizsgálata
: Szeleczki Ádám
: Szeleczki Ádám
Magyarországi muszlimok - iszlám identitás hazánk nyugatias világában
: Merczel Rita Diána
: Merczel Rita Diána
A nemzeti identitás alakulása a posztkoloniális Indonéziában
: Bobály Emma
: Bobály Emma
Közösségek Átalakulása, Identitás És Életút A Magyarországi Görög Közösség Multikulturális Környezetben
: Cukalasz Andreasz
: Cukalasz Andreasz
Similar Items
-
Online társkeresők megjelenése az új médiában
: Vékási Virág -
Az Ignorant és Trash tetoválások Mint Kommunikációs Médiumok
: Strábel Farkas József -
Az Organiqa webáruház online kommunikációjának és megjelenéseinek vizsgálata
: Oláh Tímea Kinga -
A vállalati identitás belső kommunikációjának jelentősége és vizsgálata egy szállodalánc példáján keresztül
: Stuller Angelika Krisztina -
Hazai médiumok helyzete
: Keller Sára