Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok)

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Eszter
További közreműködők: Kiss Renáta
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
marketingeszközök
nemzetközi kiállítások
vásár
világkiállítás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47366

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg47366
005 20230907142836.0
008 230907suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy Eszter 
245 1 4 |a Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok)  |c Nagy Eszter  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témájául a nem klasszikus (BTL)marketingkommunikációs megoldások témakörének vizsgálatát (rendezvények,promóciók, eladáshelyi eszközök) választottam, ezen belül a kiállítások ésvásárok fontosságáról fogok kutatni. Munkakörömből adódóan rengeteg rendezvénymegszervezésében és lebonyolításában veszek részt, ezért esett a választásomerre a témára. Különböző marketingkommunikációs eszközöket alkalmazok amindennapokban, többek között promóciók lebonyolításával, digitális marketinggelés közösségi média felületek kezelésével foglalkozom. BTL terület esetében pedigkülönböző rendezvényeken, fesztiválokon, kiállításokon veszek részt. Napjainkbanaz internet hatalmas sebességgel terjed az élet minden területén, így arrakeresem a választ, hogy melyik hirdetési formával lehetséges nagyobbcélközönséget nyerni, a hagyományos BTL marketinggel, mint kommunikációs forma– azon belül is kiállításokon, vásárokon való részvételekkel és promotálással –vagy az internettel által adta lehetőségekkel, a közösségi média használatávalés különböző hirdetési platformokkal.Témaválasztásom azért került a kiállításokraés vásárokra, ugyanis mindig érdekesnek találtam a hagyományos marketingben afogyasztók ösztönzését, a vásárlói lojalitás kialakítását, illetve ezek által amárkák kiépítését. A megfelelő marketing eszközök kiválasztásával éshasználatával tudjuk kialakítani a fogyasztókban a cégről vagy márkárólalkotott pozitív képet és imázst, emiatt elengedhetetlen, hogy ezt a megfelelőplatformon vigyük végbe. A kiállítások és vásárok az ókor óta nagy szerepettöltenek be az emberek életében, ezek alapozták meg a marketing alappilléreit acserekereskedelem kezdetével. A marketing egészen fiatal korom óta nagyonközel áll hozzám, hiszen gimnáziumi tanulmányaim során, valamint jelenlegimunkahelyemnek köszönhetően nap mint nap betekintést nyerhetek valami újdologba és rengeteget tanulhatok. Kutatásom során választ kaphatok arra, hogymely marketingkommunikációs területen való hirdetés a legcélravezetőbb,érdemes-e manapság a kiállítások és rendezvények megrendezése marketingszempontból, vagy szép lassan minden hatalmat átvesz az internet és annakvívmányai. 
695 |a marketing 
695 |a marketingeszközök 
695 |a nemzetközi kiállítások 
695 |a vásár 
695 |a világkiállítás 
700 1 |a Kiss Renáta  |e ths 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47366/1/Nagy%20Eszter_Nem%20Klasszikus%20%28BTL%29%20Marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3s%20Megold%C3%A1sok%20%28Ki%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1sok%20%C3%A9s%20V%C3%A1s%C3%A1rok%29_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47366/2/Nagya%20Eszter%20k%C3%BCls%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47366/3/Nagy%20Eszter.pdf  |z Dokumentum-elérés