A Robert Bosch Kft. marketingkommunikációjának elemzése, és annak fejlesztési lehetőségei

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Terényi Viktória Zsófia
További közreműködők: Kolonics István
Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ATL eszközök
BTL eszközök
hirdetések
marketingkommunikáció
Robert Bosch Kft.
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47367
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatombana Robert Bosch Kft. marketingkommunikációját elemeztem, és annak fejlesztésilehetőségeit taglaltam. Első felében a dolgozatomban az elméleti hátterétismertettem a marketingkommunikáció, valamint a marketing mix elemzésével. Akülönböző szakirodalmak részletes tanulmányozása elengedhetetlen volt ehhez az ismertetéshez.A dolgozat második részét követően ismertettem a vállalat történetét, hogymikor alakult meg Magyarországon, illetve, hogy mik az üzleti szegmensei. Elemeztema vállalat versenytársait is a hazai piacon, valamint a külső környezetét. Ezekután szemléltettem a vállalat által alkalmazott kommunikációs eszközöket,illetve, hogy milyen trendek vannak jelenleg a hazai reklámiparban. Dolgozatomatsaját tervezésű felmérésekkel és kutatásokkal egészítettem ki. Levontam akövetkeztetéseket és megfogalmaztam javaslataimat a vállalat sikerességéneknövelése érdekében.