Rossmann Magyarország online marketing tevékenysége és a Rossmanó babaprogram bemutatása

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bálint Enikő Anna
Other Authors: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Kulcsszavak:CRM tevékenység
elektronikus vásárlás - online vásárlás
online marketing
Rossmann
Rossmanó babaprogram
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47371
Description
Abstract:Dolgozatom témájaként a Rossmann Magyarország onlinemarketing tevékenységét és a Rossmannó babaprogram ismertetését választottam. Kezdésneka Rossmann marketing csapatának tagjaként leírtam a feladataimat, ezután aszakirodalmi áttekintő következett, amelyben szó van az online vásárlásokról, aCovid járvány hatásairól és a CRM-ről általánosságban. Majd bemutattam a Rossmann-t,mint drogériát, ezt követően pontosabban és részletesebben az email marketingműködését. Érdekességképpen a fenntarthatóságról gyűjtöttem össze mindazokat atudnivalókat, amelyeket a Rossmann megtesz a környezetért. Nem utolsó sorban akérdőívemet elemeztem és levontam a következtetéseimet, majd befejezésképpen ajavaslataimat fogalmaztam meg.