A sport és a marketing kapcsolata a vízilabdában

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bene Sára
Other Authors: Totth Dr. Gedeon
Kulcsszavak:gyerekek
Magyarország
marketingstratégiák
média
sport
sportegyesület
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47377
Description
Abstract:Úgy gondolom, hogy a vízilabda sportágban is nagy szükség van asportmarketing megújítására. Országos, és egyesületi szinten is alkalmazkodni kell a gyorsanváltozó körülményekhez, új, modern, a célközönség nagy részét elérő eszközökkel,tartalmakkal kell megújítani a marketingformákat. A dolgozat egyik célja volt a többkorosztályos vízilabda egyesületek jelenlegi marketing stratégiáinak vizsgálata.Dolgozatomban olyan szülők véleményére voltam kíváncsi, akiknek a gyermeke aktívvízilabdázó. Kíváncsi voltam, hogy a szülők számos sport közül, miért pont vízilabdázniíratták be gyermekeiket. Tudni szerettem volna, hogy véleményük szerint milyen felmerülőproblémák, vagy nehézségek vannak a vízilabda sportágban, az adott egyesületnél. Szerettemvolna felmérni, hogy melyek, azok a jellegzetes eszközök, a különböző egyesületekmarketingjében, amelyek segítették az ott sportoló gyermekek létszámának növekedését. Úgygondolom, hogy a kapott adatok, információk elemzése alapján ajánlásaim javíthatják egy-egy kisebb egyesület marketing stratégiáját, és kommunikációját, mely megerősítheti avízilabda sportág népszerűségét, és szélesítheti a támogatói kört és az utánpótlásbázist.