Mitől lesz vonzó a Z generáció számára egy álláshirdetés?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Töröcsik Mónika Julianna
További közreműködők: Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Kulcsszavak:álláshirdetés
igényfeltárás
kérdőíves felmérés
munkakörnyezet
primer vizsgálatok
Z gereráció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47383
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatombanvégig azt vizsgáltam, hogy milyen tényezőkkel lehet vonzóbbá tenni a zgeneráció számára az álláshirdetéseket, illetve, hogy milyen álláskeresésiigényei vannak a z generáció tagjainak, a célom az volt, hogy választ kapjakezekre a kérdésekre. Dolgozatomban meghatároztam, hogy kik tartoznak a zgenerációba és hogy mi jellemzi őket, illetve, hogy milyen igényeik vannakmunkavállalóként. Kitértem arra is, hogy hogyan vélekednek a z generáció tagjaia jelenlegi munkaerőpiaci helyzetről, valamint, hogy kik számítanak a szemükbenreferenciaszemélynek. Ezt követően olyan tényezőket soroltam fel, amelyekbefolyásolják a fiatalokat egy állás jelentkezés során, valamint, hogy miszámukra az ideális irodai munkakörnyezet. Ezután meghatároztam a juttatásfogalmát és kitértem arra is, hogy milyen juttatások léteznek, valamint, hogymilyen jelentősége van a puha és kemény készségeknek egy álláshirdetésben. Felépítettem,hogy hogyan néz ki egy álláshirdetés, illetve, hogy milyen hirdetési technikákléteznek. Végül a primer kutatás következik, amelyben kiértékeltem a kérdőívadatait és javaslattételt tettem.