Könnyűzenei fesztiválok, avagy a Fishing On Orfű és a BME Egyetemi Napok marketingkommunikációs szemszögből vizsgálva és a szponzoráció hatásai a fesztiválokra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kónya Bernadett Zsuzsanna
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Kulcsszavak:21. század
ábraelemzés
eseménymarketing
fesztivál
marketingkommunikáció
marketingstratégiák
szponzoráció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47385
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban a hazai könnyű zenei fesztiválokat vizsgáltam marketingkommunikációs szemszögből ezenbel pedig mélyebben foglalkoztam a Fishing on Orfűvel és a BME Egyetemi napokkal. Mindemellett a szponzorációra igyekeztem hangsúlyt fektetni hogy milyen hatással vannak a könnyűzenei fesztiválokra az egyes cégek szponzorációi. Mindezt primer kutatás formájában szakirodalmi elemzéssel kiviteleztem.Ezen felül pedig kvantitatív kutatást készítettem kettő kérdőív formájában. A Fishing On Orfű és a BME Egyetemi Napok résztvevői töltötték ki ezeket ésa válaszokat elemeztem.Összefoglalás, következtetések és javaslatok részben megfogalmaztam javaslataimat a fesztiválok számára ezzel elősegítve a hazai könnyűzenei fesztiválok elemzését és megismerését és következtetéseket vontam le dolgozatom eredményeiből.