Könnyűzenei fesztiválok, avagy a Fishing On Orfű és a BME Egyetemi Napok marketingkommunikációs szemszögből vizsgálva és a szponzoráció hatásai a fesztiválokra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kónya Bernadett Zsuzsanna
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Kulcsszavak:21. század
ábraelemzés
eseménymarketing
fesztivál
marketingkommunikáció
marketingstratégiák
szponzoráció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47385

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg47385
005 20230907142909.0
008 230907suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kónya Bernadett Zsuzsanna 
245 1 0 |a Könnyűzenei fesztiválok, avagy a Fishing On Orfű és a BME Egyetemi Napok marketingkommunikációs szemszögből vizsgálva és a szponzoráció hatásai a fesztiválokra  |c Kónya Bernadett Zsuzsanna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban a hazai könnyű zenei fesztiválokat vizsgáltam marketingkommunikációs szemszögből ezenbel pedig mélyebben foglalkoztam a Fishing on Orfűvel és a BME Egyetemi napokkal. Mindemellett a szponzorációra igyekeztem hangsúlyt fektetni hogy milyen hatással vannak a könnyűzenei fesztiválokra az egyes cégek szponzorációi. Mindezt primer kutatás formájában szakirodalmi elemzéssel kiviteleztem.Ezen felül pedig kvantitatív kutatást készítettem kettő kérdőív formájában. A Fishing On Orfű és a BME Egyetemi Napok résztvevői töltötték ki ezeket ésa válaszokat elemeztem.Összefoglalás, következtetések és javaslatok részben megfogalmaztam javaslataimat a fesztiválok számára ezzel elősegítve a hazai könnyűzenei fesztiválok elemzését és megismerését és következtetéseket vontam le dolgozatom eredményeiből. 
695 |a 21. század 
695 |a ábraelemzés 
695 |a eseménymarketing 
695 |a fesztivál 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a szponzoráció 
700 1 |a Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47385/1/K%C3%96NNY%C5%B0ZENEI%20FESZTIV%C3%81LOK%2C%20AVAGY%20A%20FISHING%20ON%20ORF%C5%B0%20%C3%89S%20A%20BME%20EGYETEMEK%20NAPOK%20MARKETINGKOMMUNIK%C3%81CI%C3%93S%20SZEMSZ%C3%96GB%C5%90L%20VIZSG%C3%81LVA%20%C3%89S%20A%20SZPONZOR%C3%81CI%C3%93%20HAT%C3%81SAI%20A%20FESZTIV%C3%81LOKRA.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47385/2/K%C3%B3nya%20Bernadett.pdf  |z Dokumentum-elérés