Könnyűzenei fesztiválok, avagy a Fishing On Orfű és a BME Egyetemi Napok marketingkommunikációs szemszögből vizsgálva és a szponzoráció hatásai a fesztiválokra
Saved in:
Main Author: | Kónya Bernadett Zsuzsanna |
---|---|
Other Authors: | Oravecz Titanilla Éva |
Kulcsszavak: | 21. század ábraelemzés eseménymarketing fesztivál marketingkommunikáció marketingstratégiák szponzoráció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47385 |
Similar Items
A Fishing on Orfű fesztivál hatása Orfű turizmusára
: Nagy Viktória Flóra
: Nagy Viktória Flóra
A vidéki, könnyűzenei kisfesztiválok szerepe és fejlesztési stratégiája a Fishing On Orfű és a Bánkitó fesztivál példáján keresztül
: Etzl Regina
: Etzl Regina
Fish consumption and fish market in Hungary
: Zatko Gergely
: Zatko Gergely
A könnyűzenei fesztiválok marketingkommunikációjának elemzése
: Bodzán Réka
: Bodzán Réka
A könnyűzenei fesztiválok kialakulása Magyarországon
: Fazekas Dorotea
: Fazekas Dorotea
Könnyűzenei fesztiválok gazdasági hatásai Magyarországon
: Boumoujahed Dávid
: Boumoujahed Dávid
Közepes fesztiválokra jellemző jegyrendszerek
: Győri Balázs
: Győri Balázs
Könnyűzenei fesztiválok és komolyzenei rendezvények fogyasztói trendjei
: Bölecz Máté
: Bölecz Máté
A könnyűzenei fesztiválok hatása a Siófoki kistérség turisztikai vonzerejére
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
Könnyűzenei fesztiválok szervezésének jövőbeni kihívásai a Sziget Zrt. példáján keresztül
: Slang Erik
: Slang Erik
Európa Napok 2016
: Kaszás Alexandra
: Kaszás Alexandra
A hazai könnyűzenei fesztiválok közösségszervező ereje a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Csányi Nikoletta Lili
: Csányi Nikoletta Lili
A könnyűzenei fesztiválok során keletkezett zajterhelés kezelése szervezési és lakossági oldalról
: Bicskei Beatrix
: Bicskei Beatrix
A könnyűzenei fesztiválok kultúraközvetítő szerepe a Sziget és a VOLT példáján keresztül
: Parapatics Panna
: Parapatics Panna
A hazai egyetemi fesztiválok szervezési sajátosságainak bemutatása a Campus példáján keresztül
: Székely György
: Székely György
Hazai könnyűzenei fesztiválok marketingkomunnikációjának fogyasztói megítélése a Sziget Kulturális Szervezőiroda fesztiváljain keresztül
: Boros Regina
: Boros Regina
The popularity of the Baja Fish Soup festival and its impact on the city
: Farkas Gréta
: Farkas Gréta
A munkanélküliség alakulása Magyarországon és az Európai Unióban gazdaság- és társadalomstatisztikai szemszögből vizsgálva
: Domján Zsolt
: Domján Zsolt
A munkanélküliség alakulása Magyarországon és az Európai Unióban gazdaság- és társadalomstatisztikai szemszögből vizsgálva
: Szeles Szabina Dóra
: Szeles Szabina Dóra
A Csabai Garabonciás Napok értékelemzése
: Eperjesi Dávid
: Eperjesi Dávid
A fesztiválok városa Sopron. A város idegenforgalmának elemzése a jelentősebb fesztiválok, kiemelten a VOLT Fesztivál hatásait vizsgálva.
: Tóth Rita
: Tóth Rita
A könnyűzenei fesztiválok társadalomra gyakorolt hatásai - a Sziget Fesztivál és a Balaton Sound Fesztivál tükrében
: Gergely Bianka
: Gergely Bianka
Közösségi média marketing és szerepe a Pro-Fish horgászbolt marketingkommunikációjában
: Gergely Nikolett
: Gergely Nikolett
Szponzoráció szerepe a kézilabdában
: Desztics Petra
: Desztics Petra
Szponzoráció a sport világában
: Ragó Bence Sándor
: Ragó Bence Sándor
A Covid-19 járvány hatásának vizsgálata a hazai fesztiválokra a Művészetek Völgye példáján keresztül
: Marton Dóra
: Marton Dóra
Az élmények jelentőségének bemutatása a fesztiválok kiegészítő programjain keresztül, három népszerű hazai könnyűzenei fesztivál programkínálata alapján
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
Az élmények jelentőségének bemutatása a fesztiválok kiegészítő programjain keresztül, három népszerű hazai könnyűzenei fesztivál programkínálata alapján
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
A rendezvényszervezés világa– Céges rendezvények, családi napok
: Vojka Martina
: Vojka Martina
Szponzorációs trendek a 21. században
: Bogár Fanni
: Bogár Fanni
A magyar sportmarketing és szponzoráció
: Boros Dániel
: Boros Dániel
Szponzoráció a Forma-1-ben
: Dömötör Patrik
: Dömötör Patrik
A COVID-19 hatása a könnyűzenei fesztiválok szervezésére és az Y és Z generáció jövőbeli fesztivállátogatási hajlandóságára
: Száraz Anna
: Száraz Anna
Kuponőrület, avagy a Glamour-napok fogyasztói magatartás vizsgálata
: Gál Boglárka
: Gál Boglárka
Az Y és Z generáció fesztivállátogatási szokásai a hazai, nyári könnyűzenei fesztiválok dimenziójában - A Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Lengyel Dóra
: Lengyel Dóra
A szponzoráció hatása a Sziget fesztiválon
: Remenyik Bulcsú, et al.
Published: (2020)
: Remenyik Bulcsú, et al.
Published: (2020)
Sportmarketing, szponzoráció a Formula-1-ben
: Székely Boróka Tünde
: Székely Boróka Tünde
Orfű turizmusa, a helyi TDM működése és szerepe az idegenforgalmi és Európai Uniós fejlesztések tekintetében
: Hadobás Katalin
: Hadobás Katalin
Marketingkommunikáció a magyar könnyűzenei iparban
: Mészáros Kitti Katalin
: Mészáros Kitti Katalin
A székesfehérvári Királyi Napok Nemzetközi Néptáncfesztivál, mint kulturális termék
: Nagy Lívia
: Nagy Lívia
Similar Items
-
A Fishing on Orfű fesztivál hatása Orfű turizmusára
: Nagy Viktória Flóra -
A vidéki, könnyűzenei kisfesztiválok szerepe és fejlesztési stratégiája a Fishing On Orfű és a Bánkitó fesztivál példáján keresztül
: Etzl Regina -
Fish consumption and fish market in Hungary
: Zatko Gergely -
A könnyűzenei fesztiválok marketingkommunikációjának elemzése
: Bodzán Réka -
A könnyűzenei fesztiválok kialakulása Magyarországon
: Fazekas Dorotea