Az influencer marketing hatása a vásárlási döntéshozatalra
Elmentve itt :
| Szerző: | Csibi Katalin |
|---|---|
| További közreműködők: |
Andrássy Judit
Kovács Dr. Ildikó |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | döntéshozatal közösségi média marketing-kampány szponzorálás vásárlás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47387 |
Hasonló tételek
Az influencer marketing hatásának bemutatása a vásárlási döntéshozatalra
: Czitor Kinga
: Czitor Kinga
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Mógor Edina
: Mógor Edina
Az influenszermarketing hatása az online vásárlási döntéshozatalra
: Márta Lilla
: Márta Lilla
VNMKFN, Dékány Anna, Marketing pszichológiai trükkök hatása a vásárlási döntéshozatalra
: Dékány Anna
: Dékány Anna
Az influencer marketing hatása a vásárlási szándékra
: Barbola Dominik Gábor
: Barbola Dominik Gábor
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Zsiga Zsanett
: Zsiga Zsanett
Influencer marketing, sportoló influencerek hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira
: Sukola Patrik
: Sukola Patrik
A vizuális és szöveges tartalom hatása az online vásárlási döntéshozatalra az étrend-kiegészítők piacán
: Valkony Márk
: Valkony Márk
Influencer Marketing- Z generáció befolyásolása vásárlási döntésekben
: Karbunárin Alexandra
: Karbunárin Alexandra
Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban
: Szomszéd Réka
: Szomszéd Réka
Az influencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Lenár Péter Ottó
: Lenár Péter Ottó
Robotizált Folyamatautomatizálás Hatása az Üzleti Döntéshozatalra
: Hoffmann Tamás
: Hoffmann Tamás
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Lipták Henrietta
: Lipták Henrietta
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Földi Noémi
: Földi Noémi
Az online fogyasztói vélemények hatása a turisztikai döntéshozatalra
: Abelovsky Erik
: Abelovsky Erik
Promóciók hatalma - A Nestlé Gabonapelyhek marketing stratégiájának hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Molnár Gréta
: Molnár Gréta
Influencer marketing - Az influencer marketing hatása a fogyasztókra - Az influencer marketing a közösségi médiában
: Jurászik Dávid
: Jurászik Dávid
A termékcsomagolás vizuális elemeinek hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Márton Karolina Ágnes, et al.
: Márton Karolina Ágnes, et al.
Digitális marketing trendek hatása a fogyasztók vásárlási döntéseiben
: Tóth Katalin Andrea
: Tóth Katalin Andrea
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra az étrendkiegészítők piacán
: Joó Dániel Máté
: Joó Dániel Máté
A mesterséges intelligencia elfogultsága és annak hatása a döntéshozatalra
: Molnár Kitti
: Molnár Kitti
A szépségápolási termékek digitális marketingkommunikációjának hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Horváth Kitti
: Horváth Kitti
Valóban véleményvezér az influencer? - Avagy az influencerek hatása a magyar fogyasztók vásárlási döntéseire
: Bene Róbert
: Bene Róbert
Az influencer marketing hatása a fiatalkorúakra
: Kratochwill Dorottya Zsuzsanna
: Kratochwill Dorottya Zsuzsanna
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra a Gymbeam-ről
: Dózsa Zsombor Zoltán
: Dózsa Zsombor Zoltán
Influencer marketing - Empirikus kutatás az influencer marketing területén
: Szőke Boglárka
: Szőke Boglárka
A BI eszközök alkalmazási lehetőségei és hatása a vállalati döntéshozatalra
: Borbély Bence Tibor
: Borbély Bence Tibor
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntésekre
: Bákonyi Patrik
: Bákonyi Patrik
Az influencer marketing hatása a Z generációra
: Antonyi Brigitta
: Antonyi Brigitta
Az influencer marketing hatása a magyar fogyasztókra
: Hidi Laura
: Hidi Laura
Az influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Orosz Fanni
: Orosz Fanni
Az influencer marketing hatása a fenntartható divatra
: Szalai Vivien
: Szalai Vivien
Hasonló tételek
-
Az influencer marketing hatásának bemutatása a vásárlási döntéshozatalra
: Czitor Kinga -
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Mógor Edina -
Az influenszermarketing hatása az online vásárlási döntéshozatalra
: Márta Lilla -
VNMKFN, Dékány Anna, Marketing pszichológiai trükkök hatása a vásárlási döntéshozatalra
: Dékány Anna -
Az influencer marketing hatása a vásárlási szándékra
: Barbola Dominik Gábor