Az online vásárlói szokások vizsgálata az élelmiszer kereskedelem tekintetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kun Viktória
További közreműködők: Miskolczi Tibor András
Virga-Németh Bianka
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:élelmiszer-kereskedelem
fogyasztói szokások
kérdőíves felmérés
koronavírus-járvány (COVID-19)
online értékesítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47388

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg47388
005 20230907142914.0
008 230907suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kun Viktória 
245 1 3 |a Az online vásárlói szokások vizsgálata az élelmiszer kereskedelem tekintetében  |c Kun Viktória  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom témájaként az online kereskedelem területét választottam, azon belül is leginkább az online élelmiszer kereskedelmet vizsgálom, hiszen ez az a szektor, amely különösen radikális növekedést mutat és egyre több vásárló dönt úgy, hogy az élelmiszer boltok helyett az interneten keresztül rendel. A fogyasztói szokások is főszerepet kapnak még a munkámban, ugyanis azt térképeztem fel, hogy miként változtak a fogyasztók online vásárlási szokásai az évek során, valamint a nemrégiben tomboló koronavírus járvány hatásai óta.Az első részben fontos, hogy a lehető legmélyebbről induljak, így tehát az online kereskedelem kialakulásával kezdem, ezután bemutatom az online kereskedelem jellemzőit és sajátosságaitáltalánosan, majd ebben a részben kitérek a hazai, tehát a magyar online kereskedelemre is. A dolgozatom második részében már az online élelmiszer kereskedelemmel foglalkozok, amelyre nagy hangsúlyt fektetek, ide tartozik az is, hogyan is terjedt el ennyire a világban, illetve, hogy ebben Covid-19 járványnak mekkora szerepe volt. A harmadik részben az online élelmiszer kereskedelem marketingjére fókuszálok, ahol a leginkább az érdekel, hogy melyek is azok a csatornák, amiket az emberek használnak élelmiszer-vásárlásra és ezeknek miért van ekkora sikere. A negyedik rész az, amelyben kitérek úgy általánosságban a fogyasztói magatartásra az online vásárlás területén, de itt fontos lesz még az online kereskedelem jövőképe is fogyasztói oldalról, ehhez különböző felméréseket nézek meg. 
695 |a élelmiszer-kereskedelem 
695 |a fogyasztói szokások 
695 |a kérdőíves felmérés 
695 |a koronavírus-járvány (COVID-19) 
695 |a online értékesítés 
700 1 |a Miskolczi Tibor András  |e ths 
700 1 |a Virga-Németh Bianka  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47388/1/Szakdolgozat_Kun%20Vikt%C3%B3ria%202023%20.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47388/2/B%C3%ADr%C3%A1lat_bels%C5%91_Kun%20Vikt%C3%B3ria.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/47388/3/KunViktoria_biralati-szempontok-kulso-biralo-alapkepzes.pdf  |z Dokumentum-elérés