Az influencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lenár Péter Ottó
Other Authors: Kovács Dr. Ildikó
Totth Dr. Gedeon
Format: Thesis
Kulcsszavak:fogyasztói szokások
influencer
influencermarketing
közösségi média
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47393
Description
Abstract:Napjaink rohamosan változó technológiai fejlődésének köszönhetően rendkívül kiélezett a harc a vásárlók megnyeréséért. A rohamtempóban változó marketingeszközök között azonban egy rendkívül különleges modell vált a mindennapok részéve a 2010-es években, mely mostanra a legszebb napjait idézi. Ez nem más, mint az influencermarketing. A véleményvezérek társadalmunk egyes szeleteinek gondolkodását, szemléletét és értékrendjét is képesek formálni. Épp ezért a modern vállalatok már-már alig képesek elképzelni közösségi kommunikációjukat digitális tartalomgyártók bevonása nélkül. Dolgozatom legfőbb célja, hogy megismerjem az influencermarketing jelenkori helyzetét hazánkban, valamint, hogy tisztább képet kapjak arról, hogy milyen befolyással bírnak a lifestyle influencerek társadalmunk vásárlói rétegeire.