Keresztértékesítés hatása a vásárlói döntés során egy töltőállomáson keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Gaál Virág Fanni |
---|---|
További közreműködők: | Szabó Edit |
Kulcsszavak: | befolyásolás eladás ösztönzés értékesítés fogyasztói magatartás impulzusvásárlás keresztértékesítés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47406 |
Hasonló tételek
A vásárlói döntés és a kognitív disszonancia vizsgálata a különböző személyiségtípusoknál
: Gyurisa Réka Boglárka
: Gyurisa Réka Boglárka
Make or buy döntés elemzése egy konkrét példán keresztül
: Szabó Bence
: Szabó Bence
A gazdasági kalkuláció hasznosítási lehetőségei az ÉSZAKERDŐ Zrt. döntés előkészítő tevékenysége során
: Pásztor Anna
: Pásztor Anna
Toborzástól a döntés folyamatáig
: Kiss Viktória
: Kiss Viktória
A gazdasági kalkuláció hasznosítási lehetőségei a RusContact Kft. döntés előkészítő és elemzési tevékenysége során
: Juhász Viktor
: Juhász Viktor
Ingatlan adásvétel döntés előkészítésének vizsgálata egy budapesti irodaház megvételének példáján keresztül
: Csiernik Ibolya
: Csiernik Ibolya
Gazdasági kalkulációk hasznosítási lehetőségei egy távközlési szolgáltató vállalat döntés előkészítő és ellenőrzési tevékenysége során, kiemelt tekintettel termékek (szolgáltatások) – illetve te
: Tóth József
: Tóth József
Influencerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bóta Áron
: Bóta Áron
Influenszerek hatása a vásárlói döntéshozatalban
: Császi Anna
: Császi Anna
Egy megvalósult beruházás vizsgálata, a döntés előkészítési munka színvonalának értékelése
: Oláh Viktória
: Oláh Viktória
Egy megvalósult beruházás vizsgálata, a döntés előkészítési munka színvonalának értékelése
: Varga Gábor
: Varga Gábor
Döntés előkészítő tanulmány dísznövény kereskedelmi egység létesítésére
: Kocsis Barnabás
: Kocsis Barnabás
A L'Oréal stratégiája a fodrászati piacon - egy stratégiai döntés előkészítése
: Länger Jelena
: Länger Jelena
Influencer marketing hatása a vásárlói magatartásra
: Kmotricza Tamás
: Kmotricza Tamás
Az influenszerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
Az influencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Lenár Péter Ottó
: Lenár Péter Ottó
Don't worry, Be successful - Hogyan tehet eredményesebbé egy vállalatot a BI modul?
: Pataki Evelin
: Pataki Evelin
A közösségi média szerepe az utazási döntés folyamatában
: Radnai Kitti
: Radnai Kitti
A reklámok befolyásoló hatása a vásárlói magatartásra
: Szántó Marietta
: Szántó Marietta
Dönts okosan! - A fogyasztó árészlelésének pszichológia háttere és elméletei
: Párzsi Helén
: Párzsi Helén
A közösségi média befolyásoló ereje az étteremválasztási döntés meghozatalában
: Paulus Adrienn
: Paulus Adrienn
Az élelmiszerfogyasztási trendek hatása a vásárlói magatartásra
: Varga-Tiber Zsolt
: Varga-Tiber Zsolt
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntésekre
: Bákonyi Patrik
: Bákonyi Patrik
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Mógor Edina
: Mógor Edina
Online vásárlói viselkedés
: Tabajdi Lajos
: Tabajdi Lajos
Vevőmenedzsment és vásárlói igények vizsgálata egy piacvezető ruházati cégcsoport tevékenységén keresztül
: Lődör Bettina
: Lődör Bettina
A kisvállalkozások finanszírozásának döntés-előkészítése az MKB Bank Zrt-nél
: Nagy Lúcia
: Nagy Lúcia
Építési beruházás döntés előkészítési folyamatainak utólagos vizsgálata "Nevenincs" Kft.-nél
: Tóth Gabriella
: Tóth Gabriella
A választás és a döntés hátterében meghúzódó okok több szempontú vizsgálata
: Németh Krisztián
: Németh Krisztián
Pénzáram elemzésen alapuló döntés előkészítő eljárások vizsgálata a magyar olajvállalat gyakorlatában
: Pogácsás György
: Pogácsás György
Virágboltok vásárlói szokásainak vizsgálata
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
A gyorsan fejlődő digitalizált kereskedelem hatása a vásárlói élményre
: Németh Zsombor Jenő
: Németh Zsombor Jenő
Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban
: Szomszéd Réka
: Szomszéd Réka
A vásárlói élmény hatása az impulzusvásárlásra a Zara üzleteiben
: Stohl Anna Gréta
: Stohl Anna Gréta
A pályáztatás folyamatának elemzése egy szállodacsoport központi beszerzésének tevékenysége során
: Csák Petra Virág
: Csák Petra Virág
Az egyszerűsített éves beszámoló adatainak hatása a vezető döntéseiben, avagy a vezetői döntés befolyása az adatokra
: Agócs Anna
: Agócs Anna
A vásárlói lojalitás erősítése egy kereskedelmi vállalkozás gyakorlatában
: Bauernfeind Beáta
: Bauernfeind Beáta
A COVID-19 hatása a kiskereskedelemre és a vásárlói szokásokra a járvány különböző szakaszaiban egy hipermarketlánc példáján keresztül
: Váradi Tímea
: Váradi Tímea
Vásárlói szokások vizsgálata egy konkrét cég tevékenysége tükrében
: Szigeti Dóra
: Szigeti Dóra
Projektmenedzsment egy film létrehozása során
: Vorák Kinga
: Vorák Kinga
Hasonló tételek
-
A vásárlói döntés és a kognitív disszonancia vizsgálata a különböző személyiségtípusoknál
: Gyurisa Réka Boglárka -
Make or buy döntés elemzése egy konkrét példán keresztül
: Szabó Bence -
A gazdasági kalkuláció hasznosítási lehetőségei az ÉSZAKERDŐ Zrt. döntés előkészítő tevékenysége során
: Pásztor Anna -
Toborzástól a döntés folyamatáig
: Kiss Viktória -
A gazdasági kalkuláció hasznosítási lehetőségei a RusContact Kft. döntés előkészítő és elemzési tevékenysége során
: Juhász Viktor