Reklamáció - menedzsment a külkereskedő cégek gyakorlatában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Koncz Luca Lili
További közreműködők: Horváth Dr. Annamária
Szűcs Péter György
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:átfutási idők
belső vállalati folyamatok
folyamatfejlesztés
reklamáció
reklamációkezelés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/47411
Leíró adatok
Kivonat:A kutatás egy folyamatfejlesztési javaslat megfogalmazásának céljából jött létre, amely acsomagolóeszközöket kezelő területet érinti. A folyamatfejlesztés az eltérések detektálásánakfolyamatára irányul, a napi tevékenységek során sok esetben felmerül, hogy az eltérésekdetektálása, jegyzőkönyvezése hosszabb időtartamot jelent, ennek céljából vizsgálom meg azérintett folyamatokat. A hosszú átfutási idő megszüntetése a jegyzőkönyvek készítési ésfeldolgozási folyamatában, az aktuális és a javasolt adatbázis fejlesztési lehetőségeinekmegtalálása a cél. A digitalizáció lehetőségeinek megvizsgálása, hogy milyen eszközök állnakrendelkezésre a folyamat megvalósítására szintén szerves része a kutatási folyamatnak. Cél,hogy a jegyzőkönyvek feldolgozása ne lépje túl a reklamáció elindítás meghatározott idejét,így ezáltal növekszik a folyamat hatékonysága, megbízhatósága, valamint kiszámíthatósága.