Luxus kicsiben- avagy hogyan lehet elérni a márkahűséget egy mikrovállalkozás ékszerkészítő vállalat esetébe
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy Erika Gabriella |
---|---|
További közreműködők: |
Csépe Zsuzsanna
Kovács Dr. Ildikó |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | business marketing fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség márkaépítés márkahűség online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/47417 |
Hasonló tételek
Mit kell tudni a Z generációról és milyen marketing eszközökkel lehet őket elérni?
: Tősér Fanni
: Tősér Fanni
Kezdj kicsiben, Gondolkodj nagyban
: Huszti Tímea Eszter
: Huszti Tímea Eszter
„Nincs időm olvasni” - kihívás, avagy hogyan lehet eladni az olvasást
: Papp Dóra
: Papp Dóra
„Nincs időm olvasni” – kihívás, avagy hogyan lehet eladni az olvasást
: Papp Dóra
: Papp Dóra
Hogyan lehet sikeres egy iskola marketingterve?
: Lakatos Mária
: Lakatos Mária
Mikrovállalkozás kapacitásbővítése
: Horváth Valentina
: Horváth Valentina
Hogyan lehet vezetőként coach sapkában eredményesnek lenni?
: Kovács Hajnalka
: Kovács Hajnalka
A hatvani Green Team 2028-as fenntarthatósági víziójának megvalósítási terve – avagy a változás kicsiben kezdődik
: Bucsi Fanni
: Bucsi Fanni
Mikrovállalkozás elektronikus kereskedelmi lehetőségei
: Darvas Gábor
: Darvas Gábor
Hogyan lehet sikeres vállalkozás egy online videójáték csatorna működtetése?
: Pusztai Tamás
: Pusztai Tamás
Kereskedelmi mikrovállalkozás finanszírozása partnerkapcsolatai tükrében
: Mosonyi Réka
: Mosonyi Réka
BI eszközök alkalmazási lehetőségei vállalati környezetben - avagy hogyan is lehet a részvényeseket / döntéshozókat egyszerűbben és gyorsabban tájékoztatni
: Grád András Tamás
: Grád András Tamás
Sikerül-e Steve Jobsnak elérni a 10 milliós iPhone eladást? szüksége van-e célja elérésében a magyar piacra
: Pajor Levente
: Pajor Levente
Internet szolgáltatás a szállodaiparban, hogyan lehet lépést tartani a változó vendégigényekkel
: Barcza Fruzsina
: Barcza Fruzsina
Luxus divatmárkák marketingaktivitása Magyarországon
: Kovács Virág
: Kovács Virág
Lehet-e uchi egy soto?-avagy A japán-magyar kulturális különbségek hatása egy vállalat eredményességére
: Szegő Réka
: Szegő Réka
Egy mikrovállalkozás marketingstratégiája - Extra-Audit Kft.
: Balázs Eszter
: Balázs Eszter
Generációváltás egy magyar kereskedelmi mikrovállalkozás életében
: Faller Martin Ádám
: Faller Martin Ádám
Hogyan lehet a részből egész-ség? avagy Mit tehet egy kisvállalkozás a minőségi egészségügyi ellátáshoz való hozzáférés bővítéséért?
: Szabó Zoltán
: Szabó Zoltán
Az At Home Budapest Kft. luxus ingatlan közvetítő vállalat online marketing lehetőségei
: Papp Alexandra
: Papp Alexandra
Luxus a természetben A glamping szerepe az élményalapú turizmusban
: Orgován Kristóf
: Orgován Kristóf
A támogatás értékteremtő hatása egy mikrovállalkozás példáján keresztül
: Antos Katalin
: Antos Katalin
Cukrászipari sütőkemencéket gyártó hazai mikrovállalkozás külpiacra lépésének kihívásai
: Szabó Dániel
: Szabó Dániel
Egy hazai mikrovállalkozás helyzete a szolgáltatás szektorban (fuvarozás)
: Csiklya Réka
: Csiklya Réka
Egy online mikrovállalkozás informatikai támogatottságának felmérése, folyamatainak optimalizálása
: Sipos Cintia Rita
: Sipos Cintia Rita
Növekedés a válság idején - egy mikrovállalkozás pénzügyi terve
: Halász Sarolta
: Halász Sarolta
Marketingstratégia egy hagyományos magyar élelmiszereket készítő mikrovállalkozás számára
: Majnár József
: Majnár József
Hogyan lehet eldöntendő kérdésre négy választ adni? Politikai marketing működésének bemutatása a 2016-os országos népszavazás tükrében
: Nagy János Máté
: Nagy János Máté
Egy luxus szálloda különböző részlegeinek együttműködése
: Varga Lilla
: Varga Lilla
Hogyan lehet szörfözni egy már fragmentált piacon? A Surf márkabevezetési stratégiája és kihívó szerepe
: Gellért Barbara
: Gellért Barbara
Önarckép írói módra, avagy lehet-e regényt írni a regényírás lehetetlenségéről?
: Kripkó Edit
Megjelent: (2008)
: Kripkó Edit
Megjelent: (2008)
A forma-1 jövője, avagy mennyire lehet fenntartható a „király kategória”
: Oláh Bálint
: Oláh Bálint
Kisvállalkozások az Európai Unióban, egy konkrét mikrovállalkozás tevékenysége Magyarországon
: Maros Noémi
: Maros Noémi
Luxus Szálloda számviteli sajátosságai cost controllinggal karöltve
: Füles Bálint
: Füles Bálint
A luxus hajókirándulások fejlődése a kezdetektől napjainkig
: Szimeth Zsófia Emese
: Szimeth Zsófia Emese
Párisi Passage Restaurant vizsgálata a luxus szemszögéből
: Thurszky Nikolett Szandra
: Thurszky Nikolett Szandra
Luxus- és innovatív szolgáltatások a magyar vendéglátásban
: Szén Balázs
: Szén Balázs
Hogyan vált egy álom Európa vezető divatcégévé, avagy betekintés a Zara marketingstratégiájának kialakításába
: Nagy Gabriella
: Nagy Gabriella
Tüntetni szabad, lógni csak a szülők segítségével lehet.
: Nagy Alexandra
: Nagy Alexandra
Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre
: Kovács Tímea
Megjelent: (2019)
: Kovács Tímea
Megjelent: (2019)
Hasonló tételek
-
Mit kell tudni a Z generációról és milyen marketing eszközökkel lehet őket elérni?
: Tősér Fanni -
Kezdj kicsiben, Gondolkodj nagyban
: Huszti Tímea Eszter -
„Nincs időm olvasni” - kihívás, avagy hogyan lehet eladni az olvasást
: Papp Dóra -
„Nincs időm olvasni” – kihívás, avagy hogyan lehet eladni az olvasást
: Papp Dóra -
Hogyan lehet sikeres egy iskola marketingterve?
: Lakatos Mária